امین امینیان در این جلسه خواستار شد: بازارچه دائمی در هشترود ایجاد شود

به گزارش رکنا،وی ادامه گفت: با توصیه هایی که در جلسات قبلی به ادارات متولی جلوگیری از سد معبر شده بود خوشبختانه در بحث سد معبر به موفقیت هایی دست پیدا کرده ایم وحدودا ۹۰درصد از سد معبر که توسط،اصناف انجام می شد با رصد واطلاع رسانی مجریان امر رفع شده است ومابقی نیز تا دوهفته آینده رفع موانع خواهد شد.

فرماندار هشترود خواستار ساماندهی بازار هفتگی شهرستان شد واز مسئولین خواست در مورد شن ریزی به محل بازار که در زمان بارش منجر به گل آلود شدن محل می شود وفروشندگان مجبورند که به طرف جاده بیایند که این هم برای فروشندگان وخریداران پهم خودروهایی که پارک کرده اند مشکل ساز خواهد بود.

امینیان اظهار کرد:قرار بود محلی برای جمع آوری دست فروشان  در نقطه ای از شهر انتخاب شود  که از هر نظر بدون مشکل باشد ومسئولین امر در اسرع وقت با رایزنی ومشورت محلی را پیدا کرده ودر اختیار این دست فروشان قرار دهند.

 

نماینده دولت در هشترود بیان کرد: مجریان طرح ساماندهی دست فروشان ،باید با هماهنگی دیگر ادارات متولی امر در اسرع وقت به جمع آوری وسائلی که در جلوی مغازه ها توسط دست فروشان  چیده می شود باید جمع آوری شود وبه فرد مهلت داده شود که هرچه سریعتر هر مانعی که ایجاد سد معبر کند باید جمع آوری گردد.

 

امینیان از شبکه بهداشت ودرمان خواست اکثر اصناف وسائلی در جلوی مغازه ها می چینند مواد غذایی را نیز شامل می شود به همین خاطر این مواد غیر از اینکه باعث سد معبر می شوند از لحاظ آلودگی نیز می توانند ناقل بسیاری از بیماری ها شوند وچون این وسائل در بیرون از مغازه قطعا آلوده خواهند شد.پس لازم است مامورین بهداشت محیط در این باره نیز اقدام اساسی صورت دهند.

 

امینیان همچنین  از ادارات متولی  خواست اگر صنفی  به قوانین تمکین نکند ، با فرد یا افراد خاطی   که به نوعی می توان گفت که مجرم است وجرمش این است که  بهداشت عمومی را به نوعی تهدید می کند  حتما با پلمپ مغازه وبا جریمه سنگین با وی برخورد شود تا دیگراصناف نیز متوجه باشند که اگردوباره  دچار تخلف این چنینی  شوند از طرف مسئولین امر مجازات سنگین منتظر آنها خواهد بود.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟