جلسه شورای اداری روزدوشنبه به ریاست فرماندار هشترود  درمحل فرمانداری برگزار شد

فرماندار هشترود از کارمندان ورؤسای ادارات خواست که تکریم ارباب رجوع را در اولویت قرار دهند.

به گزارش رکنا،وی ادامه داد: از رؤسای ادارات می خواهیم که برگه مرخصی خودرا در عرض ۲۴ساعت به فرمانداری اعلام نمایند.

امینیان استفاده از خودروهای اداری در کارهای شخصی را غیر قانونی دانست وگفت:در صورت مشاهده با مسئول مربوطه هر اداره ای که باشد  برخورد قانونی خواهد شد.

 

فرماندار هشترود تاکید کرد: معابر وپیاده روهای سطح‌ شهر  باید طوری ساماندهی شوند که معلولین وجانبازان عزیز هم بتوانند بدون مشکل در شهر تردد نمایند واین مقدور نمی شود مگر با مشارکت ادارات متولی که مسئول این کار هستند.چون حدود ۲۰درصد از افراد شهرستان را این معلولین عزیز تشکیل می دهند.واین عزیزان نیز حق زندگی دارند وباید به مشکلات این عزیزان نیز در اسرع وقت رسیدگی گردد.

فرماندار هشترود در ادامه به فرارسیدن نهم دی وروز بصیرت وهمچنین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و همچنین شهادت حضرت فاطمه (س) اشاره کردو بیان نمود : ملت ایران در این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز یک فتنه هشت ماهه که از سوی دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکل گرفته بود را خنثی کردند و با حمایت قاطع از ولایت فقیه نقشه‌های بدخواهان نظام را بی‌اثر کردند.

امینیان متذکر شد: ۱۳ دی سالروز شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که باید روز بزرگداشت جبهه مقاومت و معرفی مکتب این شهید بزرگوار به بهترین شکل در جامعه اجرا شود.

 

فرماندار هشترود خاطر نشان کرد:  رؤسای بانکها باید مراجعین به بانکها را به بهانه های مختلف سرگردان نکنند ودر صورت امکان یاریگر افرادی باشند که در نوبت اختصاص تسهیلات هستند ودر این مورد در بخش خصوصی افرادی که معرفی شده اند برای گرفتن وام وتسهیلات حتما همکاری لازم را با این افراد داشته باشند .چون اگر این افراد بخواهند در منطقه سرمایه گذاری کنند در عرض چند سال بیکاری از منطقه رخت خود را خواهد بست ودیگر هیچ بیکاری در منطقه نخواهیم داشت.

 

در آخر جلسه از راهدار زحمت کش وساعی فرخ حسین پور که چندروز پیش توسط وزیر محترم اداره راه وشهرسازی مورد تقدیر وتشکر قرار گرفته بود با اهدای لوح تقدیر تشکر وقدردانی گردید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟