جلسه شورای اداری به ریاست فرماندار هشترود برگزار شد

به گزارش رکنا ، دراین مراسم امین امینیان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول  وآغاز هفته نیروی انتطامی طی  سخنانی گفت: جا دارد از تمام تلاش ها وجانفشانیهای نیروهای خدوم وفعال نیروی های نظامی وانتظامی تشکر وقدردانی نمایم که شبانه روز در خدمت آسایش وآرامش مردم هستند .

امینیان ادامه داد:از زحمات معاون سیاسی ،امنیتی ، فرمانداری که در دوره خدمت خود در هشترود فعالیتهای چشمگیری داشت تقدیر وتشکر کرد.وی گفت:

  همیشه این فرد در هر زمان ومکان در جهت پیشبرد اهداف فرمانداری واجرای مصوبات توسط،ادارات از هیچ کوششی دریغ نکردند وهمیشه در تکاپو وجنب وجوش بودند که در رفع مشکلات ومعضلات مردم وادارات شهرستان گامهای مثبتی بردارند وتشکر ویژه باید از این شخص کرد که شب وروز برایش فرق نداشت وهر موقع نیاز بود در صحنه آماده بود.

امینیان در ادامه به توسعه روستاها اشاره کرد وافزود:نظر به جایگاهی که روستا و روستانشین در پویایی اقتصاد کشور، از قبیل کمک به رشد اقتصادی، کنترل نرخ تورم، افزایش نرخ اشتغال و فعالیت دارد – به طور ویژه در تولید کالاهای اساسی و استراتژیک نیز موثر است- می­ تواند بستر مناسبی برای تولیدات کشاورزی، دامی، صنعتی و خدماتی، حفظ محیط زیست و امنیت، هنجارهای فرهنگی و اجتماعی، حراست و نگهبانی مرزها را فراهم نماید. از طرفی ظرفیت جمعیت 21 میلیون نفر ساکن در این مناطق با اتخاذ تدابیر صحیح و مدبرانه زمینه شکوفایی و توسعه پایدار مناطق روستایی و به تبع آن کشور را به همراه خواهد داشت.

فرماندار هشترود متذکر شد:اگر روستاها آباد شود حتما مهاجرت معکوس اتفاق خواهد افتادواین علت موجب پیشرفت وآبادی منطقه خواهد شد.

امینیان به نوسازی مساکن روستاها نیز پرداخت وگفت در۹۹درصد روستاها مطالعه طرح هادی انجام گرفته است که نسبت به استان این  وضعیت شهرستان  مطلوب تر است.

فرماندار هشترود خاطر نشان کرد وگفت:همه روستاهای هشترود از نعمت گاز برخوردار هستند وفقط ۱۲ روستا در بخش نظر کهریزی مانده است که مجریان ومسئولان این امر در تلاش هستند که به این روستاها نیز گاز رسانی کنند وانشالله در آینده نه چندان دور شهرستان هشترود از این نظر به یک شهرستان سبز تبدیل خواهد شد.

امینیان در ادامه به افزایش تعداد تصادفات که منجر به فوت  در جاده مراغه -هشترود نیز گفت: ۳۱درصد آمار تصادفات  در کل کشور رخ داده است  که در جاده های شهرستان هشترود نیز این آمار کمی متفاوت تر می باشد.

فرماندار هشترود یاد آوری کرد:متاسفانه بعد از تصادفات در جاده های مواصلاتی ، اکثرا نامناسب بودن جاده ها ،خصوصا جاده  مراغه هشترود را مقصر می دانند و در رسانه ها وفضای مجازی اعلام می کنند که جاده هشترود -مراغه از نظر وضعیت مطلوب نیست وباید سروساماندهی گردد. ولی باید گفت:که طبق گفته روسای پلیس راهها در همه تصادفات جاده مقصر نیست بلکه در اکثر تصادفات خود وسیله نقلیه نیز عامل تصادف شناخته شده است .که عدم توجه به قوانین راهنمایی ورانندگی باعث این تصادفات گردیده است‌.

فرماندار هشترود از ادامه ساخت اتوبان هشترود -مراغه خبر داد وگفت:با اعتباری که از طرف بانکهای عامل در جهت ساخت این اتوبان در اختیار مجریان طرح گذاشته شده است در اسرع وقت این طرح ادامه یافته وانشالله در آینده نه چندان دور این اتوبان به بهره برداری خواهد رسید.

در آخر این مراسم از اکبر انبارته معاون سیاسی ، امنیتی وانتظامی که به علت اتمام دوران خدمت خود از فرمانداری هشترود به شهرستان دیگر منتقل شد. با اهدای لوح تقدیر از طرف ادارات تقدیر وتشکر شد و حکم مهدی پور صادق به عنوان شهردار جدید هشترود قرائت وبه ادارات معرفی شد.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟