جلسه ستاد پیشگیری در هشترود

به گزارش رکنا،وی ادامه داد: اداره حمل ونقل جاده ای اگر قرار است که ماشین آلات وخودرو استیجاری برای فصل سرما وزمستان به کار گیری نماید  در اسرع وقت این کار را انجام دهد تا در زمان بحران وبارندگی برف وباران دچار مشکل نباشند.

فرماندار هشترود خطاب به اداره امور آب نیز گفت: اداره امور آب باید به وظیفه خود در زمینه حفاظت از امور آب اقدام کند و در هر جلسه ای رئیس اداره یا نماینده این اداره یک حرف می زند وتاکنون در زمینه بازگشایی وتصرفاتی که از حریم رودخانه انجام گرفته است را بازگشایی تماید که متاسفانه هیچگونه اقدامی انجام نگرفته است واین کار کم کاری اداره مربوطه را نشان می دهد.

امینیان نبود نقشه را که ازطرف اداره امور آب مطرح می شود را بهانه ای دانست برای سرپوش گذاشتن به به وظیفه ذاتی اداره دانست وگفت:قبول داریم که بعضی نقاط نقشه ندارند کروکی که دارند. چرا اقدام نمی کنید؟

 

 فرماندار هشترود اظهار کرد: مسئول اداره امور آب موظف هست که در قبال وظیفه ای که دارد نسبت به بازگشایی تصرفاتی که توسط بعضی از مردم در بستر رودخانه انجام گرفته است نسبت به باز گشایی این متصرفات انجام دهد.

 

شرکت نفت سوخت روستاهای صعب العبور را قبلا فراهم نماید.

فرماندار هشترود از رئیس شرکت نفت خواست با توجه به صعب العبور بودن راه های روستایی بخش نظر کهریزی وامکان اینکه در فصل بارش با کوچکترین بارش راه این روستاها مسدود می شود اداره شرکت نفت حداقل سهمیه نفت ونفت گاز این روستا سه ماه زمستان در اختیار عاملین توزیع قرار گیرد تا در زمان بحران وراهبندان اهالی این روستاها با مشکل روبرو نشوند.

 

جمعیت هلال احمر هشترود در زمینه اسقرار پایگاه موقت در مسیر نظر کهریزی اقدام کند

فرماندار هشترود از رئیس جمعیت هلال احمر خواست طبق سنوات گذشته با توجه به اینکه در فصل زمستان به پایگاه هلال احمر در آن بخش نیاز است حتما با مکاتباتی که انجام می گیرد در جهت اسقرار پایگاه امداد ونجات هلال احمر چه به صورت موقت یا دائمی اقدام شود.

 

شبکه بهداشت ودرمان در مورد آمادگی خودروهای امداد ونجات در اسرع وقت اقدام نماید.

 

فرماندار هشترود از شبکه بهداشت ودرمان خواست که در زمان بارش برف وکولاک حتما آمبولانس هایی که بتواند در حمل بیمار در مسیر های صعب العبور تردد نماید را حتما از قبل آماده سازی نمایند تا درزمان نیاز در اسرع زمان جهت نجات بیماران خصوصا زنان باردار اقدام کنند.

 

اداره گاز ومخابرات از جمله اداراتی هستند که نارضایتی از طرف مردم از آنها به فرمانداری بیشتر است.

امین امینیان از ادارات گاز ومخابرات انتقاد کرد وگفت:در شهرستان هشترود اداره گاز اولین اداره است که اهالی از آن اداره گلایه دارند واداره مخابرات نیز دومین اداره در منطقه هشترود می باشد که هرروز اهالی با ارسال نامه یا از طریق تلفن ویا پیامک نارضایتی خود را از عملکرد این ادارات اعلام می کنند.که لازم است مسئولین این ادارات نسبت به جوابگویی به مشکلات مردم در اسرع وقت اقدام کنند تا در آینده شاهد این چنین نارضایتی ها از این ادارات نباشیم.

 

تمام ادارات موظف هستند با ستاد بحران همکاری کنند.

فرماندار هشترود از تمام ادارات خواست که طبق دستور مقام معظم رهبری وظیفه دارند با اعضای ستاد بحران همکاری نمایند.حتی شرکت ها  وارگانهای غیر اداری نیز موظف هستند که با ستاد بحران در زمان نیاز همکاری کنند تا در حل بحران ومشکلات پیش آمده اقدامات اساسی صورت گیرد.

 

ادارات موظف هستند که اسامی کشیک خود را به فرمانداری اعلام نمایند.

فرماندار هشترود از تمامی ادارات خواست که حتما اسامی کشیک های خود را به فرمانداری اعلام کنند تا در صورت نیاز بتوان با آن اداره تماس گرفت ودر جهت حل ومدیریت بحران اقدام کرد.

 

جرثقیل وآتش نشانی در آزاد راه دائر شود

فرماندار هشترود خواستار یک دستگاه جرثقیل وهمچنین لوازم آتش نشانی در آزاد راه شد واز مسئولان ذیربط خواست در تجهیز آزاد راه به دستگاه آتش نشانی ونیز خودرو جرثقیل شد.چون این دو نیاز شدید برای آزاد راه در تصادفات ومخاطرات جاده ای است.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟