کلیه ادارات قطعی برق وآب را مدیریت نمایند

به گزارش رکنا وی گفت: به علت قطعی اجباری آب وبرق در روزهای اخیر مجبور شدیم که این جلسه به صورت اضطراری برگزار نماییم تا بتوانیم قطعی آب وبرق را با همفکری و مشورت کلیه دستگاهای اجرائی مدیریت نماییم.

فرماندار هشترود در ادامه یاد وخاطره شهدای عملیات بیت المقدس وسالروز آزادی خرم شهر را گرامیداشت و یاد وخاطره کلیه شهدای جنگ‌ تحمیلی خصوصا شهید بزرگوار سپهبد صیاد شیرازی را ارج نهاد.وشهیدبزرگوار صیاد شیرازی را از مردان بزرگ دوران دفاع مقدس نامید.

نماینده عالی دولت در هشترود در ادامه به مصرف بیش از حد آب وبرق اشاره کرد وگفت:متاسفانه مردم در مصرف این دو نعمت بزرگ اسراف می کنند .در حالی که بعضی از مردم به محدود بودن آب توجه ندارند ودر مصرف آب زیاده روی می کنند.

امینیان تاکید کرد: مردم باید بدانند که بحران کم آبی جدی است وباید در مصرف آن جدیت نشان دهند .

۴۲درصد بارش در شهرستان کاهش داشته است

فرماندار هشترود به کاهش باران در منطقه هشترود وچاراویماق اشاره نمود وگفت:این نسبت به سال گذشته بیشتر شده است ومصرفی که می کنیم از بارش هایی که در طول سال می بارد که متاسفانه طبق گزاراشات ونقشه هواشناسی امسال تابستان بسیار گرمی خواهیم داشت پس لازم است در مصرف آب وبرق اسراف نکنیم .

امینیان تصریح کرد:باید حداقل ۲۰درصد در مصرف برق صرفه جویی کنیم واگر این اتفاق روی ندهد دستگاههای برق رسان به طور خودکار قطع خواهند شد .ومردم در مشکل خواهند افتاد.بنابر این باید خود مردم در پیک بار از لوازم برقی که برق بیشتری مصرف می کنند جلوگیری کنند تا در مصرف برق بتوان کمی صرفه جویی کرد چون اوج مصرف در این زمان بیشتر است به همین خاطر وظیفه همه مردم است که حتما در مصرف برق وآب صرفه جویی نمایند.

فرماندار هشترود در ادامه خواستار تهیه ژنراتور برق برای ادارات شد وگفت:دستگاههای خدمات رسان باید بانصب ژنراتور در ساعاتی که پیک بار بالاست از این مولد استفاده کنند ولی متاسفانه بعضی از ادارات بر عکس عمل می کنند.

این مسئول از رئیس شرکت فراورده های نفتی شهرستان خواست که به جایگاههای سوخت اعلام کنند که در هر روز که دوساعت طبق توافق فعالیت این جایگاهها تعطیل می شوند در آن زمان جایگاههای سوخت از ژنراتور استفاده نمایند.تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

فرماندار هشترود در آخر از تمامی مردم خواست در طول این چهار ماه بهار وتابستان در مصرف آب وبرق صرفه جویی کنند تا بتوانیم تابستان را با کمترین مشکل به پایان برسانیم ومدیریت در این باره خیلی از موانع را خود به خود حل خواهد کرد.

برق مراکز حساس همچون بیمارستان ها ومراکز درمانی،چاههای آب وتصفیه خانه ها نباید به هیچ عنوان قطع نگردد چون قطعی این مراکز باعث بوجود آمدن مشکلات عدیده ای را به همراه خواهد داشت پس باید روسای ادارات برق وآب وفاضلاب در این باره با همفکری در این مورد اقدام کنند تا این مراکز با قطعی برق وآب مواجه نشوند..آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟