نظارت به نانوایی ها ی شهر وروستا باید به جدیت اجرا گردد

به گزارش رکنا وی ادامه داد: هر گونه کمبود نان در نانوایی های هشترود مورد قبول نیست وهر بهانه ای از طرف متصدیان این واحدها برای تعطیل کردن خود سرانه مورد قبول نیست حتی با مرخصی هاییکه از طرف اداره صمت نیز که داده می شود نباید یک نانوایی سه روز تعطیل کند واین مسئله باید از طرف ادارات متولی بررسی شده وبه فرمانداری اعلام گردد.که علت تعطیلی چیست وبه چه علت می باشد.

فرماندار هشترود در ادامه به فرارسیدن ۱۴خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و۱۵خرداد اشاره کرد وگفت:

14 خرداد سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) یادآور بزرگ مردی است که مقابل استعمار خارجی ایستاد.وعزت وقدرت مردم ایران را به آنها بر گرداند.

وی همچنین اضافه نمود:

قیام 15 خرداد نیز جنبشی است ماندگار که راه مبارزه در برابر ظلم و ستم را به مردم آموخت و رهبر و پیشوای انقلاب نیز با مشاهده حمایت و پشتیبانی مردم و با اتکا به خداوند و حمایت مردمی، در راه مبارزه با دیکتاتوری پهلوی گام‌های خود را راسخت‌تر برداشت.تا در سال ۱۳۵۷ فعالیتها وزحمت های این بزرگ مرد تاریخ به بار نشست وانقلاب اسلامی پیروز شد.ودر حال حاضر نیز با قدرت واقتدار در حال پیشرفت در تمام زمینه های علمی ،فرهنگی وصنعتی وغیره می باشد.

فرماندار هشترود تاکید کرد؛

بدون تردید قیام مردمی 15 خرداد سال 1342 به عنوان مبداء و سرآغاز انقلاب اسلامی بود که منشاء تحولات وسیع داخلی و بین‌المللی شد. قیامی برخاسته از خاستگاه مذهبی و ملی علیه استبداد داخلی و استعمار خارجی و در جهت حفظ حریم مرجعیت و روحانیت شکل گرفت.

نماینده عالی دولت در هشترود در ادامه به شرایط،وضعیت بیماری کرونا در شهرستان هشترود پرداخت وگفت: با تلاش شبانه روزی پزشکان وکادر زحمت کش بیمارستان امام حسین (ع) وشبکه بهداشت ودرمان بیماری در هشترود در حال کنترل است واین میسر نمی شد مگر با همکاری مردم وکادر درمانی که باید از زحمات این عزیزان تقدیر وتشکر کرد.

امینیان از شهروندان خواست از رفتن به آرامستانها جدا پرهیز نمایند وبا نیروهای زحمت کش انتظامی وشهرداری همکاری نمایند چون همه این اموراتی که انجام می شود جهت کاستن از ابتلابه بیماری به کرونا وبالطبع آمار مرگ ومیر خود این مردم است که باید این محدودیت ها را جدی بگیرند وبا عوامل اجرایی همکاری نمایند .تا انشالله بتوانیم با همکاری ووحدت مردم این بیماری وویروس منحوس کرونا را شکست داده وهمه چیز به حالت مطلوب وعادی خود برگردانیم .

مسئولین سعی کنند فضای نشاط وشادابی را در جامعه گسترش دهند.

امینیان در آخر به گسترش فضای نشاط،وشادی در جامعه پرداخت وگفت:

مردم به نشاط وشادابی نیاز دارند و از مسئولین ذیریط میخواهیم که نشاط وشادابی را در جامعه افزایش دهند چون مردم به این نشاط وشادی احتیاج دارند وباید فضا را کمی شادتر کنیم تا کمی از استرس مردم کاسته شود

امینیان اذعان کرد:

نشاط اجتماعی یکی از مولفه های اصلی و تضمین کننده سلامت جامعه و لازمه کاهش آسیب های اجتماعی افزایش نشاط در جامعه است و همچنین توسعه یافتگی هر جامعه با میزان نشاط اجتماعی سنجیده می شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟