فرماندار هشترود : چاپ آگهی ترحیم به منظور تجمع مردم ممنوع است

به گزارش رکنا، وی با بیان اینکه بنا به تصمیم این ستاد، حتی انتشار این اعلامیه ها در فضای مجازی نیز ممنوع می باشد افزود : علاوه بر اینکه با برگزار کنندگان مراسم عروسی و ترحیم به عنوان عاملان منتشر کننده ویروس کرونا و بر هم زننده سلامت جامعه برخورد قضایی خواهد شد.

امینیان خاطرنشان کرد: بی توجهی مردم و عادی انگاری مسئله باعث افزایش شیوع بیماری کرونا در هفته‌های اخیر شده لذا برای خروج از وضعیت قرمز باید تلاش کنیم تا شرایط فعلی را با تمامی مخاطراتش برای مردم تفهیم کنیم.

وی متذکر شد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خانواده‌های متوفی باید از تجمع کردن در محوطه آرامستان و همچنین برگزاری مراسم تشییع و تدفین، خودداری کنند.

فرماندار هشترود در ادامه از کلیه اعضای ستاد که از اول شروع کرونا یاریگر بوده اند تا ریشه این ویروس منحوس هرچه سریعتر از روی زمین برداشته شود تقدیر وتشکر کردواعلام نمود:وضعیت شهرستان با این روند روبه جلو در معرض خطر ویا بالاتر از خطر قرار گرفته است.

امینیان تاکید کرد: افزایش بیماری کرونا خصوصا واریانت انگلیسی که بسیار مسری است وسرایتش همه مردم را درگیر می کند ومیزان مرگ ومیر این ویروس نیز بالطبع بیشتر خواهد بود .

نماینده عالی دولت در هشترود یاد آوری کرد:اگر مردم به شیوه نامه های ابلاغی ازسوی سازمانهای بهداشت ودرمان ودیگر ارگانهابی توجه باشند بحران شدیدی شهرستان هشترود وروستا هایش را دچار خواهد کردوما باید علاج واقعه را قبل از وقوع بکنیم چون جلوی ضرر وزیان را از هر نقطه وهر زمان بگیریم باز هم منفعت است پس مردم حتما با رعایت کردن به پروتکل ها در جهت کاستن شیوع بیماری خصوصا واریانت انگلیسی گامهای مثبت وخوبی بردارند .

امینیان اظهار امیدواری کرد:اگر مردم به شیوه نامه ها عمل نمایند وبا دستگاههای متولی همکاری نمایند پیشگیری زودتر جواب خواهد داد ووضعیت به رنگی تغییر می کند که بتوانیم دوباره کلیه اصناف را تشویق به فعالیت نماییم ولی اگراین همکاری صورت نگیرد این بازداری ها ادامه خواهد یافت واین مسئله قابل قبول نیست

امینیان تصریح کرد:چون ما میدانیم که خیلی از اصناف از بسته بودن مغازه هایشان دچار ضرر می شوند پس به نفع همه اصناف است که به شیوه نامه ها عمل نمایند تا هر چه سریعتر از افزایش وشیوع این بیماری جلوگیری نماییم.

فرماندار هشترود ضمن انتقاد از عدم توجه بعضی از اصناف ومردم به پروتکل ها از آنها خواست که عادی انگاری را فراموش کنند وبدانند که ویروس کرونا هست وهر روز به رنگ های مختلف خودش را نشان می دهد .وباید همه مردم به سه اصل مهم رعایت فاصله اجتماعی ،زدن ماسک وشستن مرتب دستها توجه جدی نشان دهند.وهرکس دراین کار اهمال کند به جامعه خیانت کرده است وباید به عنوان فرد خاطی با وی برخورد نمود.

فرماندار هشترود از عوامل شهرداری خواست در ورودی های آرامستانها حضور یابند واز ورود افراد به این اماکن جلوگیری نمایند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟