موج چهارم بیماری کرونا همزمان در کل جهان در کشور ما وبالطبع در شهرستان هشترود نیز روی داده است

به گزارش رکنا وی ادامه داد:تداوم بیماری همچنان ادامه دارد وفعلا این ویروس در جامعه است وهمچنان به مبتلا وفوت مردم مشغول است. باید مردم حتما به پروتکل ها عمل نمایند ،اگر مردم به شیوه نامه ها عمل نکنند حتما این بیماری در جامعه رشد سریعتری خواهد داشت.

فرماندار هشترود تاکید کرد: رنگ هشترود از ده روز گذشته نارنجی است وامیدواریم که نارنجی بمانیم تا عید سعید فطر را با این رنگ سپری نماییم چون ما نخواهیم گذاشت که از شهرهای دیگر مهمان به شهرستان وارد شود چون ورود مهمان باعث می شود که افزایش این بیماری در منطقه بیشتر شود بنابر این از همه همشهریانی که در شهرهای دیگر هستند از مسافرت به شهرستان جدا خود داری نمایند.چون جلوی ورود این عزیزان گرفته خواهد شد پس کاری نکنید که مجبور باشیم با شدت برخورد نماییم.

نماینده عالی دولت در هشترود متذکر شد: ما از ورود ویروس هندی وآفریقایی به منطقه به شدت احساس خطر می کنیم چون میزان ابتلا به این ویروس ها بیشتر از ویروسهای قبلی است پس از مردم می خواهیم همچنان به شیوه نامه های بهداشتی به جد اهمیت دهند واز اهمال کاری وساده انگاری جدا پرهیر نمایند چون هر آن سهل انگاری باعث خواهد شد که دوباره وضعیت شهرستان به حالت قرمز تغییر نماید واین یعنی زنگ خطر برای شهرستان است .

فرماندار هشترود از آغاز واکسیانسیون همگانی خبرداد وگفت:از مسئولان شبکه بهداشت ودرمان می خواهیم در این مورد شتاب بیشتری انجام دهند وبا واکسیناسیون وعمل به شیوه نامه ها انشالله بتوانیم ریشه این بیماری را بخشکانیم.وی از مسئول شبکه بهداشت ودرمان هشترود خواست تلاش نمایند تا پایان هفته آینده واکسیناسیون افراد بالای ۸۰نفر را به اتمام برسانند .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟