جلسه هماهنگی پرداخت تسهیلات به محرومین به ریاست فرماندار هشترود برگزار شد

به گزارش رکنا، امینیان در این جلسه ساخت مسکن محرومین را یکی از اولویت‌های دولت دانست وگفت: انتظار می‌رود بانک های عامل اعطای تسهیلات به ثبت‌نام کنندگان مسکن محرومین را تسریع کنند. ‎

فرماندار هشترود ادامه داد:امیدواریم با کمک‌ متولیان امر در جهت آبادی روستاها قدمهای مثبتی یرداشته شود تا شاهد پیشرفت وترقی روستاییان در عرصه های کشاورزی ودامداری باشیم.

امینیان تاکید کرد:در جلسه ای که با معاون وزیر توانیر در محل استانداری تشکیل شد با هماهنگی هایی که انجام گرفت قرار شد در جهت مشکلات برق در منطقه هشترود شاهد هیچ گونه مشکل ومعضل در زمینه برق نباشیم .وبا پیگیری هایی که انجام خواهیم داد در زمینه برق هیچ مشکلی در آینده نخواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هشترود ادامه داد:پیگیر هستیم که در شهرک صنعتی نیروگاه سی اچ‌پی راه اندازی کنیم تا کارگاههایی که درشهرک مشغول هستند با مشکل برق مواجه نشویم ،

فرماندار هشترود ادامه داد:۵۵درصد از مساکن روستاها بازسازی ونوسازی شده اند که جا دارد از بنباد مسکن در این بارتشکر وقدردانی کنم.

امینیان تاکید کرد:۴۶۵واحد باقی مانده که با همکاری بخشداران وبانکها سعی می کنیم با پرداخت تسهیلات این واحدها نیز به زودی نوسازی شوند.

فرماندار هشترود متذکر شد:کسانی که تسهیلات نوسازی مسکن دریافت کرده اند خواست در جهت باز پرداخت اقساط وامهای گرفته شده تعلل نکنند تا دیگران نیز بتوانند از این تسهیلات استفاده نمایند.چون این تسهیلات به صورت زنجیر وار بهم وصل شده اند ودر حال چرخش است پس بهتر است که هیچ فردی در باز پرداخت اقساط کوتاهی نکند.

امین امینیان از اختصاص پنج میلیارد تومان برای نوسازی مساکن روستایی بلاعوض خبر داد وگفت:ما باید این سهمیه را هرچه زودتر جذب کنیم ونگذاریم که برگشت بخورد تا شاهد عمران وآبادانی روستاها باشیم وروزی برسد که در هیچ روستایی شاهد بافت قدیمی نباشیم‌.

امین در آخر از متولیان امر خواست افرادی که زمین در روستاها دارند به افرادی که زمینی برای ایجاد مسکن ندارند خواست که در جهت اهدای زمین گامهای مثبتی برداشته شود تا همه مردم در آرامش وآسایش باشند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟