اظهارات معاون فرماندار هشترود در جلسه کمیته پشتیبانی طرح شهید سلیمانی

به گزارش رکنا، معاون فرماندار هشترود گفت:در بحث مبارزه با بیماری کرونا نیز از زمان آغاز شیوع این بیماری مردم نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند ودر بحث مواسات وکمک های مومنانه توانسته ایم با کمک خیرین عزیز گامهای مثبتی برداریم.

انبارته از اداره امور مالیاتی خواست که لیست اشخاصی که هر هفته اقدام به واریز مالیات خود می کنند را به فرمانداری اعلام کنند تا از این راه نیز بتوانیم در تهیه بسته های بهداشتی ومعیشتی تهیه کرده ودر اختیار افراد بی بضاعت قرار دهیم.

انبارته متذکر شد:- نقش میدانی باید با مردم باشد وارگانها در کنار مردم مسئولیت هماهنگی و رفع مشکلات را داشته باشند.

برای اینکه نقش تبلیغات خیلی مهم است باید در خصوص جمع آوری کمک های مردمی و مراسمهای دیگر اطلاع رسانی گردد تا با توجه به شرایط مقابله با ویروس کرونا کمک های مردم به صورت منسجم برای این طرح هدایت شود.

معاون فرماندار از مردم وآن دسته از واحدها وصنوف که می خواهند مالیات بپردازند خواست هر مقدار در بحث مواسات دخیل باشند مشمول پرداخت مالیات محسوب شده واداره مالیاتی شهرستان از کل مالیات انها این مبلغ را کسر خواهد کرد.

انبارته تاکید کرد: پس همه واحدها واصناف در این امر پیشقدم شده ودر این کار خیر نیز پیشگام ویاریگر دیگر مسئولان باشند.

انبارته خاطر نشان کرد:باید با کسانی که می خواهند مستقل عمل کنند هماهنگی صورت گیرد و به سرگره ها در شهرها و ائمه جمعه معرفی شوند تا سایرین هم بتوانند در این امر خیر عضویت داشته باشند .

معاون فرماندار از اداره اوقاف ومسئول روابط عمومی فرمانداری خواست که با هماهنگی بایکدیگر در بحث شناسایی افراد در شناسایی خیرین محلات ومساجد همکاری نمایند وکمک های آنان را به طرف مواسات وکمک های مومنانه سوق دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟