انتقاد فرماندارهشترود از عملکرد  ادارات در جذب ایده وطرح !

به گزارش رکنا ، امین امینیان گفت :دانشگاه پیام نور که متولی اصلی این جشنواره است باید در جهت حمایت از ایده ها وطرحهایی که ارائه می شود جدیت به خرج دهد.ولی تاکنون عملکرد مطلوبی از این دانشگاه دیده نشده است .

فرماندار هشترود خطاب به ریاست دانشگاه پیام نور گفت:که وظیفه دانشگاه این است کسانی که در سابهای قبل دراین جشنواره شرکت کرده بودند را اطلاع رسانی می کرد وبا حمایت خود از آنها ،باعث تشویق وترغیب آنها برای شرکت مجدد در این جشنواره می شد .تا انگیزه آنها نیز بیشتر می شد وبا طرح وایده بهتری در این جشنواره شرکت می کردند .

نماینده عالی دولت ضمن تشکر از تمامی ادارات که طبق مصوبه باید حداقل تاپان ثبت نام برای،شرکت درجشنواره توانستند سه طرح وایده را تحت پوشش خود در آورند .خصوصا از مدیریت آموزش وپرورش نظر کهریزی که با ۳۴ایده وطرح دراین جشنواره شرکت خواهد کرد .

امینیان بازهم تاکید کرد:هر اداره باید حداقل از سه طرح وایده حمایت مالی کرده وصاحب ایده را تحت پوشش خود در آورده وحمایت مالی کند تا بتوانیم با دست پر در این جشنواره شرکت نماییم وافتخارات بیشتری برای شهرستان به امید خدا کسب نماییم.

فرماندار هشترود خواستار پیوند صنعت ودانشگاه شد وگفت :اگر صنعت در دانشگاهها راه یابد باعث توسعه منطقه شده ومنبع درآمدی برای خود دانشگاه خواهد شد.چون این روش در کشورهای دیگر مدت زیادی است که اجرا می شود وما هنوز اول راهیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟