بهره برداری از ۵۵ طرح عمرانی در هفته دولت

هشترود / امینیان اظهار داشت: این طرح ها شامل گازرسانی، آبرسانی، آسفالت و افتتاح جاده های روستایی است و از نظر اعتباری ۵۰ درصد بیشتر از سال گذشته است.

به گزارش رکنا، او گفت: در طول این هفته ۱۳ طرح گازرسانی به روستاها بهره برداری می شود و تعداد روستاهای برخوردار از گاز به ۹۵ درصد می رسد. از ۲۳۳ روستای هشترود ۱۸۹ روستا دارای سکنه هستند.

امینیان همچنین از افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی هشترود خبرداد و گفت: این درمانگاه با هزینه ۲۲ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید و بیش از۱۰ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی از خدمات آن بهره مند خواهند شد.

فرماندار هشترود همچنین از کسب رتبه نخست شهرستان در استان در جذب اعتبارات روستایی خبرداد و گفت: بیش از۳۰ میلیارد تومان برای احداث واحدهای مجتمع های دامی، گلخانه ای و فراورده های معدنی اختصاص یافته است.

امینیان همچنین از هزینه ۴ میلیارد تومانی برای بهسازی مسکن مهر و هزینه چهار میلیاردی برای آبرسانی به شهر نظرکهریزی خبرداد و گفت: بهره برداری از معادن شهرستان به راه های روستایی خسارت زیادی وارد کرده و برای نخستین بار در استان، ۲.۶ میلیارد تومان برای بهسازی و احداث راه های روستایی اعتبار جذب شده که امسال هزینه خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟