متقاضیان پروانه ساختمانی در هشترود، پروانه الکترونیکی دریافت می کنند

هشترود / به گزارش رکنا، شهردار هشترود اظهار داشت: به حول وقوه الهی تا هفته دولت سال جاری با تعویض ونصب سیستم های،جدید زوی دستگاههای رایانه تمام درخواست های،مرجوعین به شهرداری ثبت الکترونیکی خواهد شد واولین پروانه نیز در هفته دولت ارائه خواهد شد.

۴ طرح مهم در همزمان با هفته دولت در شهرستان هشترودبه بهره برداری خواهد رسید

شهردار هشترود در ادامه به افتتاح چهار طرح اساسی وکلیدی در این شهرستان خبر داد وگفت:این طرحها در مسکن مهر ،خیابان دانشگاه،پارک جوان،وپارک شهر هستند که حدود نود درصد کارهای عمرانیشان تمام شده است ومابقی نیز تا اوایل شهریور تمام می شود ودر هفته دولت این طرحها به یاری خدا افتتاح خواهند شد تا مردم هشترود بتوانند با خانواده های خود دراین اماکن ها با خیال راحت رفت وامد کرده واز امکانات تعبیه شده این مکانها استفاده کنند.

پورصادق از مردم خواست که شهرداری چندین ماه است که با بسیج تمام امکانات خود خواسته تا هرچه سریعتر این طرحها آماده شوند وکلی نیزهزینه کرده است. وهمچنین نیروهای شهرداری وقت خود را شبانه روز صرف اتمام این پروژه ها می کنند پس مردم نیز بیایند در نگهداری از وسایل ورزشی ونیز امکاناتی که برای راحتی آنها در پارک ها قرار داده شده است کوشا باشند وبه فرزندان خود نیز بیاموزند که این وسایل اموال عمومی است وبرای مصرف همه آحاد ملت است.

مشارکت مردم مساوی است با آبادی وعمران هر مکان وهرشهر

شهردار هشترود از عموم مردم خواست که شهرداری را در انجام این طر حها یاری کنند وهیچ وقت عوامل زحمت کش شهرداری را تنها نگذارند وبا پرداخت به موقع عوارض وهمچنین در تمیز نگهداشتن شهر وخصوصا جویهای آب که بعضی از مردم خیال می کنند که این جویها محلی برای ریختن زباله است در حالی که چنین نیست شهرداری در نقطه به نقطه شهر باکس هایی تعبیه کرده است که مردم زباله های خود را با گذاشتن در پلاستیک دراین باکس ها قرار دهند.

پورصادق اضافه کرد:دراین وضعیت کرونایی گاها هستند کسانی که ماسک ودستکش های خود را همین طور در محیط رها می کنند آنها باید بدانند که همکاران زحمت کش در خدمات شهری نیز خانواده دارند وبرای هر زباله ای که در زمین می افتد چندین بار کمر خود را خم می کنند تا ان زباله که گاها ماسک ودستکش هست را از زمین بردارند .

وی از مردم خواست بعد از مصرف ماسک ودستکش حتما آنها را دریک پلاستیک قرار داده ودر باکس زباله بیا ندازند.

تمام سگهای ولگرد که در داخل شهر هستند نیز جمع آوری می شوند

شهردار هشتروددر مورد معضل سگهای ولگرد نیز گفت:با انعقاد قرار داد پیمانکاراین کار نیز مشخص شده است وهفته ای سه یا چهار روز این پیمانکار اقدام به زنده گیری سگها خواهد کرد.

به زودی مشکل سد معبر شهرستان هشترود رفع می شود

شهردار هشترود در ادامه به مشکل سد معبر داخل شهر اشاره کرد وگفت:مکانی را در قسمتی از شهر آماده کرده ایم وبا اعلام به تمام دست فروشان که در خیابانها وسطح شهر بساط میکنند. از آنها خواسته ایم که هر چه زودتر به این مکان نقل مکان کنند واین اتفاق در حال رخ دادن است وانشالله تا اخر این ماه سعی خواهیم کرد که تمام دست فروشان ووانتی ها ونیسانی هاوهر کسی که به نوعی سد معبر کرده است را به این مکان مورد نظر هدایت کرده تا این مشکل اساسی نیز حل شود.

با هزینه سه میلیارد تومانی ناوگان حمل ونقل شهری وعمران شهرداری تقویت شده است

شهردار هشترود در آخر از فرماندار ساعی وزحمت کش شهرستان وهمچنین از معاونت فرماندار جناب اقای دکتر انبارته ونیز سید حمزه امینی نماینده مردم هشترود وچار اویماق تشکر وقدردانی کرد وگفت: این عزیزان همیشه شهرداری را یاری کرده اند ودر تامین اعتبار وتجهیز شهرداری از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.جا دارد که از زحمات تک تک این عزیزان تشکر وقدردانی کنم.

درآخر این برنامه از طرحهای اجرایی شهرداری اصحاب رسانه وخبرنگاران باز دید کردند وشهردار هشترود از خبرنگاران شهرستان به مناسبت روز خبرنگار با اهدای لوح وهدیه تقدیر کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 595493 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟