ابتلای ۶۳ نیروی درمانی به کرونا در آذربایجان‌شرقی

به گزارش رکنا، دکتر محمدحسین صومی در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان اهر افزود:ابتلای ۶۳ نیروی درمانی به کرونا در آذربایجان‌شرقی سیستم بهداشت و درمان استان در مقابله با ویروس کرونا کار خود را به درستی انجام می دهد و تلاش آنها در این زمینه ستودنی است و در این کارزار ۶۳ نیروی بهداشتی و درمانی استان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

و با بیان اینکه شهرستان اهر جزو ۶ شهرستان با آمار بالای ابتلا به کرونا است ادامه داد: برخی شهرستان های استان به دلیل واقع شدن در مسیر تردد، در معرض خطر ابتلای بیشتر قرار دارند از این رو، ترددها باید کنترل و محدود شود در غیر این صورت احتمال افزایش افراد مبتلا وجود دارد.

وی همچنین از پیش بینی برای دایر کردن ۵ هزار تخت در سالن ها و مکان های عمومی استان خبرداد و گفت: در صورت شیوع بیشتر این ویروس، امکانات و کادر درمانی پاسخگوی مراجعه کنندگان و بیماران نخواهد بود.

فرماندار اهر نیز از افزایش کنترل محور اهر ـ مشکین شهر خبر داد.

زاهد محمودی گفت: با هماهنگی و توافقات انجام شده بین دو فرمانداری اهر و مشگین شهر، از فردا صبح محور اهر - مشگین شهر محدودیت هایی شدیدی اعمال می شود و فقط کامیون ها و خودروهای عمومی از این امر مستثنی هستند.

وی یادآور شد: این محدودیت با همکاری بسیج، پلیس، هلال احمر و حمل و نقل جاده ای اعمال می شود و عبور و مرور در این محور ممنوع است.

طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکنون ۸۶۷ نفر در آذربایجان شرقی به کرونا مبتلا شده اند که متاسفانه از این تعداد ۸۲ نفر جان باخته اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟