سایه سنگین قرمزها بالا سر استقلال + فیلم

به گزارش رکنا ، ذوب آهن و پرسپولیس در هفته هجدهم به مصاف هم رفتند.

اوسمار در سومین دیدار خود به عنوان سرمربی پرسپولیس، برابر ذوب آهن قرار گرفت و پیروز شد. پرسپولیس در این بازی موقعیت های زیادی را از دست داد و البته درخشش محسن فروزان نیز خوش درخشید. پرسپولیس حالا به سه امتیازی استقلال رسید.

دقیقه 5 / حمله خوبی برای ذوب آهن شکل گرفت. محمدجواد محمدی با یک ارسال نرم و دیدنی توپ را به آذرباد رساند اما ضربه سر این بازین از سوی رفیعی مهار شد.

دقیقه 7 / پنالتی برای پرسپولیس؛ بازیکن ذوب آهن یک خم گولسیانی را گرفت و تبدیل به دو خم کرد تا داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان دهد.

دقیقه 9 / گل اول برای پرسپولیس؛ گولسیانی با یک ضربه چیپ از روی نقطه پنالتی دروازه ذوب آهن را باز کرد.

دقیقه 37 / تعادل عیسی آل کثیر در محوطه جریمه ذوب آهن به هم خورد اما داور اعتقادی به ضربه پنالتی نداشت.

دقیقه 45 / عیسی آل کثیر در موقعیت تک به تک صاحب توپ شد اما ضربه این بازیکن از سوی محسن فروزان مهار شد.

دقیقه 54 / بازیکن ذوب آهن اخراج شد؛ محسن آذرباد پس از ضربه ای که به علی نعمتی وارد کرد با تصمیم داور مسابقه از زمین اخراج شد.

دقیقه 68 / مهدی ترابی حرکت خوبی انجام داد و پس از پشت سر گذاشتن بازیکن ذوب آهن اقدام به شوت زنی کرد اما ضربه او را فروزان مهار کرد.

دقیقه 78 / بغل پای فنی و زیبای مهدی ترابی از فاصله دور زده شد اما محسن سوپر واکنش محسن فروزان مانع گلزنی این بازیکن شد.

دقیقه 79 / قرمزها با یک حرکت ترکیبی زیبا توپ را به اورونوف رساندند، شوت کم جان این بازیکن در آغوش محسن فروزان آرام گرفت.

دقیقه 89 / ضد حمله توفانی برای پرسپولیس شکل گرفت. اورونوف دو بازیکن ذوب آهن را از پیشرو برداشت اما ضربه او با فاصله کمی از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

 

کدخبر: 976342 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟