خارج کردن توده مویی از شکم پسر 13 ساله بجنوردی در بیمارستان ساری +عکس
تبلیغات

توده نادر مویی از بدن نوجوان ۱۳ ساله بجنوردی، امروز در بیمارستان بوعلی سینا شهرستان ساری با موفقیت خارج شد.

به گزارش رکنا ، توده نادر مویی از بدن نوجوان ۱۳ ساله بجنوردی، امروز در بیمارستان بوعلی سینا شهرستان ساری با موفقیت خارج شد.

علائم غیر طبیعی از 6 ماه پیش در بدن دختر

این بیمار (دختر) از ۶ ماهه قبل با علائم استفراغ حاد، بی‌اشتهایی و کاهش وزن شدید به پزشک مراجعه و پس از انجام آزمایش‌های مختلف، توده مویی در محوطه شکمی بدنش تشخیص داده شد.

عمل جراحی این نوجوان پس از انجام ازمایش‌های مختلف با موفقیت انجام شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

پایان خبر / رکنا / کدخبر 584271
  • فیلم/ نقش متفاوت یکتا ناصر در سریال «بیست و یک»؛ ماجرای رابطه زنی با مردی 10 سال جوان تر از خودش

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات