خطر آفتاب در کمین است؛ وزارت بهداشت ساعت های اوج اشعه UV را اعلام کرد
تبلیغات

به گزارش رکنا،   محسن فرهادی، رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت بیان کرد: شدیدترین تشعشعات UV خورشید از دو ساعت قبل تا دو ساعت پس از ظهر خورشیدی است و در این ساعات، به‌ویژه در بهار و تابستان، باید از مواجهه مستقیم با آفتاب تا حد امکان خودداری شود.

استفاده از سایه، کلاه لبه‌پهن، عینک آفتابی استاندارد و لباس‌های مناسب همراه با کرم ضدآفتاب با SPF حداقل ۳۰ توصیه شده و تأکید شده این اقدامات باید به‌صورت مداوم و هر دو ساعت یک‌بار تمدید شود.

 

 

پایان خبر / رکنا / کدخبر 1228146
  • ویدئوی دردناک از آخرین لحظات بیرون آوردن پیکر شهید 2 ماهه

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات