خطر آفتاب در کمین است؛ وزارت بهداشت ساعت های اوج اشعه UV را اعلام کرد
کدخبر:
1228146
لینک کپی شد
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام کرد شدیدترین اشعه فرابنفش خورشید از دو ساعت پیش از ظهر خورشیدی تا دو ساعت پس از آن رخ می دهد؛ بازه ای که در بهار و تابستان می تواند خطر آفتاب سوختگی و آسیب پوستی را بالا ببرد .
کدخبر:
1228146
لینک کپی شد
به گزارش رکنا، محسن فرهادی، رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت بیان کرد: شدیدترین تشعشعات UV خورشید از دو ساعت قبل تا دو ساعت پس از ظهر خورشیدی است و در این ساعات، بهویژه در بهار و تابستان، باید از مواجهه مستقیم با آفتاب تا حد امکان خودداری شود.
استفاده از سایه، کلاه لبهپهن، عینک آفتابی استاندارد و لباسهای مناسب همراه با کرم ضدآفتاب با SPF حداقل ۳۰ توصیه شده و تأکید شده این اقدامات باید بهصورت مداوم و هر دو ساعت یکبار تمدید شود.
-
ویدئوی دردناک از آخرین لحظات بیرون آوردن پیکر شهید 2 ماهه