فیلم /  الناز شاکردوست: زنده بودن و زندگیمو مدیون یک زن و مرد ترکمن هستم/ من مرگ رو با همه عظمتش دیدم
تبلیغات

الناز شاکردوست درباره تجربه‌ای دشوار و تأثیرگذار از فیلمبرداری «تابو» صحبت کرد و بخشی از خاطراتش را با مخاطبان به اشتراک گذاشت. او گفت: «در انتهای فیلم یک سکانس خودکشی داشتیم که من باید وارد آب دریا می‌شدم. لازم بود آن‌قدر جلو بروم که سرم زیر آب برود و شنا کنم تا به یک کشتی به گل نشسته که محل فیلمبرداری ما بود، برسم. اما این کشتی به‌دلیل آزاد بودن پروانه‌هایش، حالتی از مکش ایجاد می‌کرد که کار را بسیار سخت می‌کرد.»

پایان خبر / رکنا / کدخبر 1216158

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات