پرسش و پاسخ

ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • قد ١٨٠ در ٢٤ سالگى نرمال است؟

    سنم تقریبا ۲۴ سال و قدم تقریبا ۱۸۰ است، آیا قد من نرمال است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ ۰۰:۳۴:۵۷
  • بعد از ١٣ سالگى قدم بلندتر ميشود؟

    من تازه ۱۳ساله شدم وزنم ۳۷ کیلو و قدم یک متر و ۵۷ سانتیمتر است. می‎خواستم بپرسم قدم بلندتر می‌شود و قدم به وزنم می‎خورد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ ۰۰:۳۱:۲۳
  • درمان جمع شدم مايع در گوش چيست؟

    پسر من ۴و نیم ماهش است تست شنوایی داده و در یک گوشش بیشتر و یکی کمتر مایع جمع شده که روی شنوایی اش اثر گذاشته آیا درمان می شود و این که چکاری باید انجام شود؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ ۰۰:۲۷:۴۳
  • نگران سفيد شدن موهايم هستم

    من 17 سالم است و به تازگی متوجه 3 تار موی سفید روی سرم شدم، البته فکر می‎کنم دو سه سال پیش به چشمم خورده بود ولی فکر کردم شاید خطای دیده و پیگیرش نشدم، آیا ممکن است پیشروی داشته باشد؟ خیلی نگرانم، نمی‎دانم برای ریشه یابی این مشکل چکار باید بکنم و کجا مراجعه کنم تا درمان صورت بگیرد، خواهش می‎کنم اگر ممکن است من را در این زمینه راهنمایی کنید.

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ ۰۰:۲۳:۲۲
  • نفسم خيلى سخت بالا مى آيد

    احساس تنگی نفس دارم و اینکه موقع نفس کشیدن از قسمت گودی گلو به بالا حس میکنم نفسم به سختی بالا میاد و احساس گرفتگی بین دو کتف و سینه ها، معده درد، آبسه مرتب لثه، تورم اطراف بینی و ایجاد دوتا خال که باز هستن در کنار بینی، حس کیپ شدن بینی و گوش و برای اولین بار یک شب حس تلخ شدن دهان و حالت تهوع شدید و درد معده داشتم که یکدفعه انگار دو تا وسیله از بغل در سینه هام فرو کردن و سینه سمت راستم هم بزرگتر شده است.

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ ۲۲:۲۷:۴۳