دنیا مدنی: شهرت یک شبه ریحانه پارسا را از واقعیت دور کرد + فیلم
حجم ویدیو: 27.74M | مدت زمان ویدیو: 00:02:58

دنیا مدنی بازیگر جوان کشورمان در خصوص حواشی اخیر ریحانه پارسا گفت: من برای لایک زندگی نمی کنم، من زندگی و راه خودم را دارم، من باید مخاطب را تربیت کنم، نه این که مخاطب از من بخواهد که چه کاری انجام دهم که من را لایک کند، چرا یک سری آدم ها منبع می شوند، چون برای خودشان ایدئولوژی دارند. به عنوان مثال آقای صابر ابر از خیلی ها آرتیست تر است ولی فکر نمی کنم دنبال کنندگان صفحه او به یک میلیون نفر رسیده باشد ولی مخاطب فرهیخته دارد. شهرت یک شبه مار ا از واقعیت دور می کند.

دنیا مدنی

به گزارش گروه فرهنگی رکنا، دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. او دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی است و او به صورت حرفه ای در کار طراحی لباس فعالیت دارد.

دنیا مدنی  در آثاری همچون سریال "دستت را به من بده" ، «سرو زیر آب»، «مفت‌ آباد»، «زندگی جای دیگریست»، «نزدیکتر» به عنوان «بازیگر»، «دستیار صحنه»، «گروه صحنه»، «گروه لباس» حضور داشته است.

دنیا مدنی

مادر دنیا مدنی خانم رویا تیموریان بازیگر مشهوراست. پدرشان آقای میرولی الله مدنی و خواهرشان خانم درنا مدنی هستند.

نیما طباطبایی پسرخاله مدنی مستند ساز و کارگردان جوان و فعال سینما بود که با کارگردانی فیلم “من حجازی هستم” شهرتش دوچندان شد.

دنیا مدنی

پدر و مادر خانم دنیا مدنی از هم جدا شدند. رویا تیموریان پیش از ازدواج با مسعود رایگان با میرولی الله مدنی ازدواج کرده بود و حاصل این ازدواج دو دختر به نام های درنا و دنیا است که بعد از چند سال این ازدواج به جدایی ختم شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 623279 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟