هدیه تهرانی زیبا شد + عکس

هدیه تهرانی هنوز هم بعنوان یکی از ستاره های مطرح سینما شناخته می شــود و از این رو، بدون در نظر گرفتن نقشی که ایفا میکند، حضورش در یک سریال، میتواند به نفع آن تمام شود. تهرانی یک بار سال 91 با بازی در قلب یخی3 ،حضور در سریال شبکه نمایش خانگی را تجربه کرده بود. البته آن ســریال به دلیل بی نظمی های مداوم در توزیع، آن طور که باید دیده نشــد و به رغم حضور هدیه تهرانی و رضا عطاران و مهران مدیری، توفیقی به دســت نیاورد. او بعد از هشت سال، بازی در هم گناه را پذیرفت و توانســت با نقش زیبا، بار دیگر قدرت بازیگری اش را به نمایش بگذارد.

هدیه تهرانی در هم گناه

به گزارش گروه فرهنگی رکنا، در سریال هم گناه با نقشی کاملا متفاوت از هدیه تهرانی روبه رو بودیم. او از همان نقطه ورود، بــه عنوان یک راننده وانت به مخاطبان معرفی شــد؛ زنی قدرتمند و مستقل که خرج زندگی اش را از وانت در میآورد و حاضر نیست زیر بار حرف زور شوهر معتادش برود. سختی و غرور کاراکتر زیبا، مهمترین عامل جذابیتش به حســاب می آمد؛ غروری که تا لحظه آخر هم ادامه پیدا کرد. تهرانی با اینکه در همگناه، نقش یک معشوق را بازی میکرد اما جلوهای زنانه نداشت.یکی از نکات جذاب ســریال که اکثــر مخاطبان در طول پخش آن بارها در نظراتشان به آن اشــاره کرده بودند،سبک و سیاق رابطه زیبا و آرمان بود.

هدیه تهرانی در هم گناه

 عشــق نامتعــارف آرمان به زنی مســتقل 

آرمان که در ابتدای سریال به عنوان شخصیتی بی مسئولیت معرفی میشد، ناگهان در مواجهه با زیبا تغییر رویه داد و سبک زندگی اش تغییر کرد. عشــق نامتعــارف آرمان به زنی مســتقل و خودساخته از طبقه فرودست جامعه که هم مادر یک فرزند است و هم همسر سابق مردی معتاد، یکی از جذابترین بخشهای این سریال بود. هدیه تهرانی بدون هیچ تلاشی، صرفا با رد و بدل کردن چند نگاه و دیالوگ، به خوبی از پس ایفای نقش یک معشوق برآمد و باعث شد مخاطبان خیلی راحت بتوانند حس آرمان را درک کنند و معنای عشقش رابفهمند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597124 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟