عکس لو رفته از تولد پسر احسان خواجه امیری+بیوگرافی

تولد پسر احسان خواجه امیری

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، احسان خواجه امیری خواننده و آهنگساز با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام Instagram خود تولد پسرش را تبریک گفت.

خواجه‌امیری فرزند ایرج، خوانندهٔ قدیمی موسیقی سنتی ایران است. او به دلیل بزرگ شدن در خانواده‌ای هنرمند، از ۵ سالگی آموختن موسیقی را شروع کرد. از هفت یا هشت سالگی کم‌کم به کلاس‌های نواختن سنتور و ویولن رفت و پیانو را از خواهرش «الیکا خواجه امیری» یادگرفت. احسان در ۱۲سالگی برای برنامه کودک آهنگسازی کرد.

این خواننده الگوی خود در خوانندگی را محمد اصفهانی می‌داند و می‌گوید: خیلی از حرکاتی که زمانی محمد اصفهانی انجام می‌داد الگو قرار می‌دادم. به نظرم کارهای او در شأن یک هنرمند Artist واقعی است. آقای اصفهانی پیش از من خواننده بودند. دکتر همیشه یک سبک شعر را ادامه داد در تلویزیون پلی‌بک نمی‌خواند و هرکاری را قبول نمی‌کرد. در نهایت هم اعتقادات‌شان را دنبال می‌کردند من پرستیژ او را الگوی کارم قرار دادم.

احسان خواجه‌امیری در سال ۱۳۸۳ با لیلا ربانی آشنا شد. آنها پس از ۵ سال با هم ازدواج کردند و در سال ۱۳۹۳ صاحب فرزند پسری به نام «ارشان» شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 567030 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟