زن خراسانی از دست این مرد عاصی بود / از تهدید به اسیدپاشی تا قتل

مزاحم ناموسی زن خراسانی که تهدید و توهین می کرد توسط پلیس فتای خراسان جنوبی شناسایی شد.

 

رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی از شناسایی متهم سایبری خبر داد که با ایجاد مزاحمت از طریق شبکه اجتماعی واتس‌آپ و تلگرام باعث سلب آرامش شاکی پرونده شده بود.

به گزارش رکنا، سرهنگ علی محمدپور، رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی در تشریح این خبر گفت: خانمی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به اداره پلیس مراجعه کرد و عنوان داشت مدتی است شخص ناشناس از شماره های مختلف اقدام به پیام دادن در تلگرام و واتس اپ وی نموده و موجب برهم زدن آرامش او شده است و این زن را به اسیدپاشی و قتل تهدید می کرده که از این رو رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی توسط کارشناسان این پلیس، متهم مورد شناسایی قرار گرفت و مشخص شد به وسیله خطوط همراه متعلق به بستگان خود نیز اقدام به مزاحمت نموده است.

این مقام سایبری افزود: متهم طبق دستور مقام قضایی در این پلیس حضور یافت و در ابتدا از موضوع پرونده اظهار بی‌اطلاعی کرد اما پس از مواجهه با مدارک و مستندات جمع آوری شده توسط کارشناسان پلیس فتا به بزه انتسابی اعتراف کرد و سرانجام پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادسرا ارجاع داده شد.

سرهنگ علی محمدپور گفت: تهدید، توهین و ایجاد مزاحمت در فضای مجازی مشابه رفتارهای تهدیدزا و مزاحمت در فضای حقیقی پیگرد قانونی داشته و قانون به صورت جدی مقابل این افراد ایستاده است، پس مراقب رفتار خود در این فضا باشیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهروندان هشدار‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای ‌مجازی یا پیام‌ رسان‌های‌‌ موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس‌ فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 695743 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟