پشت پرده قتل عام خانوادگی در تویسرکان / قاتل بی رحم اعتراف کرد + عکس

به گزارش رکنا، حسین بشری در تشریح این خبر گفت: قاتل صاحب گاوداری و اعضای خانواده وی در شهرستان تویسرکان در اعترافاتش، انگیزه خود از انجام قتل خانواده تویسرکانی را داشتن اختلاف حساب با صاحب گاوداری عنوان کرد.

معاون اجتماعی پلیس استان همدان افزود: قاتل پس از انجام قتل اقدام به سرقت یک کیلو زعفران و پنج دستگاه گوشی تلفن همراه متعلق به مقتولان خانواده تویسرکانی  کرده است.

قتل هولناک خانواده تویسرکانی

قتل عام در تویسرکان

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، بشری در پایان بیان کرد: شهروندان به شایعات در باره این قتل خانوادگی توجه نکنند و اخبار موثق را از طریق مرکز اطلاع رسانی پلیس پیگیری کنند.

روز چهارشنبه ۲۶ آذرماه و به دنبال کشف جسد دو عضو یک خانواده(پدر و دختر) در حوالی یک گاوداری واقع در شهرستان تویسرکان و مفقود شدن سه عضو دیگر خانواده، تلاش ها برای روشن کردن ابعاد حادثه و پیدا کردن مفقودین آغاز شد که با کشف سه جسد دیگر، اجساد کشف شده از اعضای خانواده به پنج مورد رسید.

با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیس در نهایت جمعه شب قاتل در یکی از استان های دیگر شناسایی و دستگیر شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 642506 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟