ماموریتی برای شیطان/ جوان‌ترین قاتل چگونه 3 تن را قربانی شیطان کرد  + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، میگل مارتینز 17 ساله اهل تگزاس همراه با دوستش 3 مرد را در خوابشان قربانی شیطان Evil کرد. او توسط دوستش میگل ونگاس به این اعمال تشویق شده بود که در آن زمان 16 ساله بود و ادعای فرزندی شیطان را داشت. قتل‌های مخوف که در سال 1991 انجام شدند در مستندی به نام "من قاتل The Murdererهستم" به تصویر کشیده شده‌اند.

مارتینز توضیح می‌دهد که گونه به خانه کشیش مسئول غسل تعمید رفتند، در ابتدا با نقشه‌ای برای دزدی، ولی بعد مارتینز متوجه شد که دوستش در "ماموریتی برای شیطان" است. دو نوجوان 3 قربانی یعنی جیمز اسمایلی کشیش 33 ساله و دو مهمان او را که 20 و 14 سال داشتند به قتل Murderرساندند. شیوه قتل‌ها چاقو زدن و خرد کردن جمجمه‌های این افراد با تبر بود. 
در این برنامه مارتینز در مورد این قتل ها حقایق هولناکی فاش کرده است: ما آن شب دارو و الکل مصرف کرده بودیم و به قصد دزدی theftبه سمت خانه اسمایلی به راه افتادیم. وقتی آنجا رسیدیم حس بدی داشتم. وقتی وارد خانه شدیم دیدم که 3 نفر آنجا خواب هستند. من با فهمیدن این موضوع می‌خواستم از آنجا برویم ولی ونگاس اگهان شروع به انجام رفتار عجیب کرد. چیزی در او عوض شده بود. او به من گفت از طرف شیطان در ماموریت است و از اول هم برای دزدی نیامده است. شیطان روح این افراد را می‌خواست. 
دو نوجوان از قبل چاقو و تبر همراه داشتند. ونگاس به محض ورود به خانه شروع به سلاخی اسمایلی و مهمان‌هایش کرد و بعد مارتینز را مجبور کرد به اجساد با چاقو ضربات بیشتری بزند. بعد از این قتل‌های هولناک ونگاس موفق به فرار Escape به مکزیک شد و مارتینز را در مقابل پلیس Police و دادگاه تنها گذاشت.

دادگاه اعلام کرد علیرغم اینکه ونگاس ضربات مرگ‌ آفرین را وارد کرده نقش مارتینز در اجرای این قتل‌ها قابل انکار نیست. او گناهکار شناخته شده و به عنوان جوان‌ترین فردی که در تگزاس به اعدام execution محکوم شده در صف مرگ قرار گرفت. ولی در سال 2002 مجازاتش به دلیل نقش کمترش در قتل‌ها به حبس ابد تغییر کرد. 
ونگاس بلاخره دستگیر شد ولی به دلیل آنکه هنگام قتل 16 سال داشت به جای مجازات اعدام به 41 سال زندان Prison محکوم شد. 

4D707D9A00000578-5864319-image-m-11_1529489162446

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

باردار شدن دختر 16 ساله در سفر به دوبی / مادرم مرا در اختیار یک مرد در هتل گذاشت!

زن سوم شوهرم بودم و برای انتقام با برادر هوویم همخوابی کردم!

خودکشی معلم اخراجی در مقابل چشم همسایه ها + تصویر

مردی که به خاطر کثافت کاری سیستم امنیتی را دور زد! +فیلم

عکس / این 4 کودک هرگز بیدار نشدند! / 16+

وحشت مریم از رفتار مرد وقیح در کوچه خلوت +عکس

صدور کیفرخواست 54 اخلالگر در مدرسه راه شهدا / ماجرای دست درازی سرایدار به دانش آموز دختر چه بود؟ + عکس

سفارش طناب دار برای پزشک تبریزی/ علت مرگ خانوادگی برملا شد+عکس

بی حجاب شدن بازیگر زن ایرانی جلوی دوربین + فیلم و عکس

ازدواج یک زن با 2 زن ! / رازی که لو رفت+تصاویر

دختر 16 ساله وقتی با پسری خلوت کرد، 3 پسر دیگر داخل اتاق در کمین بودند + عکس

راز عقیم بودن مرد پس از مرگ زن باردارش لو رفت / قاضی تهران چه گفت! + عکس

کدخبر: 391224 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟