ناگفته های تلخ پدر قاتل بنیتا از پسرش در چند قدمی اعدام + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، صبح دیروز محمد 32‌ساله قاتل The Murdererبنیتا از زندان Prison رجایی‌شهر کرج به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد.

متهم که پس از تأیید حکم قصاصش در دیوان عالی کشور و گرفتن استیذان در یک قدمی چوبه دار قرار دارد برای شرکت در جلسه سازش که هیئت صلح و سازش اجرای احکام دادسرای امور جنایی برگزار کرده بود، حاضر شد. 
پدر متهم در این جلسه گفت: ما خانواده آبرومندی هستیم و همه فرزندانم به جز محمد زندگی خوبی دارند، اما متأسفانه محمد از همان دوران نوجوانی با دوستان ناباب رفت و آمد کرد و کم‌کم به کار‌های خلاف کشیده شد.

خیلی تلاش کردم زندگی او را نجات دهم، اما اعتیاد همه وجودش را گرفته بود و حرف‌های ما هم اثری نداشت. می‌دانم که پسرم مرتکب قتل Murder شده است، اما این قتل به صورت اتفاقی رخ داد و پسرم انگیزه قتل نداشته است و اعتیادش زندگی او و زندگی خانواده بنیتا را نابود کرد.

به همین دلیل مدتی قبل از دادسرای امور جنایی درخواست کردم تا برای گرفتن رضایت از اولیای‌دم میانجیگری کنند، البته می‌دانم که پدر و مادر بنیتا هم در این مدت چه مصیبت بزرگی را تحمل کرده‌اند که قابل بیان نیست. محمد، فرزند من است و در این حادثه Incident انگیزه جنایت نداشته و من هم دلم برایش می‌سوزد و الان آماده‌ام هر دیه‌ای که اولیای‌دم تعیین کند برای گرفتن رضایت پرداخت کنم هر چند که داغ به این بزرگی را با پول قابل جبران نیست. 
پس از حرف‌های پدر متهم، اولیای‌دم سکوت کردند و اصلاً حرفی درباره رضایت یا عدم رضایت نزدند و فقط با تعجب به پدر متهم نگاه کردند و در پایان این جلسه بدون نتیجه خاتمه پیدا کرد. 
در ادامه این جلسه، متهم نیز به بازپرس پرونده گفت که راضی نیست پدرش برای او رضایت بگیرد. وی گفت: کاری که من انجام دادم زندگی خانواده‌ای سیاه شد و به همین دلیل خودم را مستحق قصاص می‌دانم و راضی نیستم پدرم زندگی‌اش را به خاطر من خراب کند و برای من رضایت بگیرد. بنابراین چنانچه متهم موفق به گرفتن رضایت از اولیای‌دم نشود به زودی پس از پرداخت تفاضل دیه‌اش از بیت‌المال با چوبه دار قصاص می‌شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به پسر 16 ساله به بهانه جابه جایی فرش توسط 2 پسر همسایه + عکس

بازجویی از مرضیه 40 ساله به خاطر مرگ مشکوک جوان 28 ساله عریان

اشکان ابراهیمی با اسلحه های پیشرفته در انگلیس دستگیر شد  + عکس

نامه 40 وکیل به رهبری برای توقف اعدام رامین حسین پناهی + عکس

حقایقی که درباره مهناز افشار نمی دانید!

مرگ ناگهانی و باورنکردنی بازیگر 20 ساله مشهور + عکس

ورود دادستان تهران به برنامه جنجالی ماه عسل !

شکایت پدر یکی از کودکان از سعید طوسی در ترکیه/ این کودک همراه سعید طوسی به ترکیه رفته بود

لحظه زنده شدن نوزاد مُرده داخل قبر! + فیلم

زنده شدن معجزه آسای خواهر و برادر مُرده در کلات مشهد

شوهر دوستم به من تجاوز کرد وقتی شکایت کردم، شوهرم مرا طلاق داد!

وقتی فهمیدم زن غریبه صیغه شوهرم است، دنیا روی سرم خراب شد!

شوهرم با دختر دایی اش همخوابی می کرد / راز 4 ساله حلقه نامزدی در دست عروس بی نوا

 

کدخبر: 388565 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟