چندی پیش دختر 16ساله ای به نام فاطمه در یکی از بیمارستان ها مورد ظن ماموران پلیس قرار گرفت. او با پسری به نام آیدین که  سر و صورتی خونین داشت به اتهام برقراری رابطه نامشروع دستگیر شد.

فاطمه وقتی دربرابر دادیار پرونده قرار گرفت گفت:از بچگی همیشه شاهد دعواهای پدر و مادرم بودم و حتی روزی را به خاطر نمی آورم که با پدر و مادرم در کنار یک سفره غذا خورده باشم 8سال بیشتر نداشتم که آن ها از یکدیگر جدا شدند

او ادامه داد: در این میان من که تنها فرزند خانواده بودم نزد پدرم ماندم و با او زندگی می کردم از مادرم الان هم خبری ندارم 4 سالی گذشت و نامادری بالای سرم آمد تنهای تنها شدم تا اینکه  یک شب پسردایی ام به نام شاهد مرا با خود به یک پارتی شبانه برد آن جا بود که برای اولین بار قرص های روانگردان استفاده کردم و کم کم به این قرص ها آلوده شدم دیگر راه خلاف را یاد گرفته بودم و بیشتر اوقاتم را در پارتی های شبانه به سر می بردم این درحالی بودکه پدرم گاهی به سراغم می آمد و مقداری پول برایم می آورد اما هیچ توجهی به من نداشت. فقط به خاطر اشتباهاتی که مرتکب می شدم به شدت مرا کتک می زد و تنها به فکر زندگی خودش بود، در همین روزها با یک جوان شهرستانی که برای کار کردن به شهرمان آمده بود و اتاقی را اجاره کرده بود آشنا شدم و به خانه او رفت و آمد می کردم 4ماه بعد فهمیدم آن جوان معتاد Addicted به مواد مخدر Drugs است، اما من دیگر به او وابسته شده بودم و می ترسیدم مرا ترک کند. روز قبل به خاطر ترک مواد مخدر با او مشاجره کردم و کارمان به درگیری کشید به طوری که لیوان چای را به سرش کوبیدم و سپس برای پانسمان و مداوا به بیمارستان رفتیم، اما در آن جا ماموران انتظامی به ما مشکوک شدند و هردویمان را دستگیر کردند .

آیدین هم گفت : به این دختر علاقه مندم اما می دانم آینده ای با هم نداریم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

لج بازی های دردسر ساز پس از طلاق 2 بازیگر مشهور + عکس

تجاوز به دختر دانشجو توسط کارگردان معروف سینما / او پس از تجاوز با ایمیل از من پوزش خواست!+عکس

فیلم لحظه انفجار گاز و تکه تکه شدن وحشتناک 2 کارگر + تصویر 16+

نقشه شیطانی یک مرد در نمایشگاه تهران برای ازدواج با بیوه مدیرعامل

قاتل بنیتا در گرگ ومیش بخشش یا اعدام + عکس

میهمان «ماه‌عسل» به دادگاه می‌رود؟

پرواز راننده یک ماشین سواری در عوارضی / او خواب بود که به ایستگاه زد + فیلم لحظه حادثه

داماد زندانی چگونه مهریه 2 میلیارد تومان عروس خانم را پرداخت؟

دادگاه اسپانیا رونالدو را به دو سال حبس محکوم کرد

وقتی شوهرم نبود، مرد غریبه را در اولین قرار به خانه ام بردم! / همسایه ها همه چیز را فهمیدند

آخرین خبر از پرونده دختر زیبای تبریزی + عکس

تجاوز پدر و پسر خبیث به یک دختر 19 ساله +عکس

 

کدخبر: 386399 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟