عجایب رئیس هیات مدیره پرسپولیس/ او برکنار می شود؟

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 32 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس شد. پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل فجرسپاسی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. پرسپولیس دوشنبه 27 دی در اصفهان به مصاف ذوب آهن می رود.

به گزارش رکنا ورزشی، بیژن ذوالفقارنسب را می‌شود عجیب ترین مدیر تاریخ فوتبال ایران دانست. ذوالفقارنسب چند روزی است به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب و معرفی شد. 

از روزی که ذوالفقارنسب به این پست رسیده چندین اظهارنظر و حرکت انجام داد که به شدت عجیب بود و باعث موضع گیری هواداران پرسپولیس شده است.

ذوالفقارنسب ابتدا پس از اینکه روز چهارشنبه به این پست رسید، چهارشنبه شب در اردوی پرسپولیس حضور پیدا کرد و تصاویرش در جلسه با بازیکنان و مربیان منتشر شد اما مدعی شد در جلسه حضور نداشته است.

اظهارنظر عجیب بعدی جایی بود که گفت من نباید برای پرسپولیس پول بیاورم و در خصوص برخی مسائل اظهار بی اطلاعی کرد.

ذولفقارنسب در ادامه اظهارنظرهای عجیبش تاکید کرد که نمی دانسته در پرونده پرسپولیس و پدیده باشگاهی که او رئیسش است باید به پدیده پول بدهد.

اما عجیب ترین صحبت جایی بود که صبح روز گذشته و یکی، دوساعت پیش از قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد پرسپولیس صد در صد در فصل جاری لیگ قهرمانان حضور خواهد داشت! آنهم در شرایطی که پرسپولیس توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا حذف شده بود.

بیژن

اوج کار ذوالفقارنسب آنجا بود که به عنوان کارشناس در برنامه شبکه شما شرکت کرد تا بازی مس کرمان و فولاد خوزستان را کارشناسی کند!

و در نهایت در صدایش از شبکه خبر شنیده شد که می‌گفت در برنامه صبح خواب آلود بوده و کسی به او در مورد آسیا اطلاعات غلط داده است.

جمیع جهات نشان می‌دهد انتخاب ذوالفقارنسب به عنوان رئیس هیات مدیره پرسپولیس یک اشتباه بزرگ از طرف وزیر ورزش و جوانان بود. کسی که چندین شغل و سمت دیگر دارد و با این سن و سال به چنین مسئولیت بزرگی می‌رسد؛ اما کوچکترین اطلاعتی از اوضاع ندارد. 

انتخاب ذوالفقارنسب در این پست آنهم در شرایطی که در فوتبال ایران پر از مدیران جوان و تحصیلکرده است بسیار جای سوال دارد.

وقتی مدیری از کوچکترین اخبار باشگاهش اطلاع ندارد یا به دورغ می‌گوید در فلان جلسه نبوده چرا باید چینین مسئولیتی داشته باشد؟

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس چرا باید به عنوان کارشناس در شبکه شما و بازی مس کرمان و فولاد حضور داشته باشد.

به نظر می‌رسد که وزیر ورزش خیلی زود باید ذوالفقارنسب را از پرسپولیس کنار بگذارد و یک فرد شایسته را به جای او روی صندلی ریاست هیات مدیره پرسپولیس انتخاب کند.

کدخبر: 763651 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟