درویش و دایی شاید زمانی دیگر در پرسپولیس

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 29 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر مقابل پیکان با نتیجه3 بر یک به برتری رسید. پرسپولیس همچنان با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبرو است. پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل پدیده متحمل تساوی یک بر یک شد.

به گزارش رکنا ورزشی، روز گذشته(22 دی ماه 1400) رضا درویش به عنوان مدیر عامل جدید پرسپولیس انتخاب شد. با توجه به اینکه درویش در سایپا سابقه همکاری با علی دایی را داشت، گمانه زنی ها در خصوص همکاری این دو در پرسپولیس افزایش یافت. 

در اولین واکنش به این موضوع مدیرعامل جدید پرسپولیس، اظهار داشت: «چنین چیزی امکان‌پذیر نیست. گل محمدی و کادر فنی‌شان در زعم خود علی دایی یکی از بهترین کادرهای فنی ایران و آسیا هستند و ما مستحکم‌تر با این کادر کارمان را ادامه می‌دهیم تا ششمین قهرمانی را کسب کنیم.»

با این اوصاف مدیر جدید پرسپولیس از گل محمدی حمایت کرد. اول اینکه گفته می شود علی دایی بعد از حواشی به وجود آمده در سایپا ممنوع الکار است. دوم اینکه شهریار فوتبال ایران آنقدر باهوش هست که در نیم فصل هدایت تیمی را که همگان توقع قهرمانی از آن دارند و با نظر یحیی گل محمدی بسته شده به عهده نگیرد. 

در ضمن پرسپولیسی ها با چالش های زیادی روبرو هستند. جذب بازیکنان جدید، تعیین تکلیف اسپانسر، پرداخت طلب اوساگونا و رفع مطالبات مالی بازیکنان فعلی تیم و.... باید دید مدیر جدید پرسپولیس این دغدغه‌ها را چطور سپری می کند؟

کدخبر: 761764 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟