مهدی‌پور: تیموریان هم از چنین زاویه ای به فولاد گلزنی کرد/ امیدوارم از آسیا حذف نشویم + فیلم
حجم ویدیو: 11.43M | مدت زمان ویدیو: 00:01:41

هدایت استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در پایان هفته یازدهم استقلال با 25 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. استقلال شب گذشته در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل پدیده قعر جدولی به پیروزی سه بر صفر دست یافت. استقلال در هفته دوازدهم به مصاف فولاد خوزستان باید برود.

به گزارش خبرنگار ورزشی، مهدی مهدی‌پور پس از برتری استقلال مقابل فولادخوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: خداراشکر سه امتیاز این دیدار را گرفتیم چرا که با یک تیم منجسم، دونده و جنگنده بازی داشتیم. به نظرم آنها یکی از تیم‌های خوب لیگ هستند، علی الخصوص در بحث کارهای دفاعی؛ اما خوشحالم به امتیازات کامل این مسابقه دست پیدا کردیم.

وی درباره گلی که به ثمر رساند هم گفت: من شب گذشته داشتم بازی چند سال گذشته استقلال و فولادخوزستان را مشاهده می‌کردم که آندو تیموریان از چنین زاویه ای به فولادخوزستان گل زد. خدا امروز به من کمک کرد و توانستم تقریبا از همان زاویه به فولاد گل بزنم.

 بازیکن استقلال درباره اینکه آیا امکان دعوت او به تیم ملی وجود دارد یا خیر، عنوان کرد: تمام تمرکزم این است بهترین عملکردم را در استقلال داشته باشم؛ اما اینکه به تیم ملی دعوت شوم یا نه به نظر کادرفنی تیم ملی بستگی دارد. هدف من این است در هر بازی بهترین نمایش را برای استقلال داشته باشم.

مهدی‌پور درباره احتمال حذف استقلال از آسیا هم تصریح کرد: این اتفاق به کادرمدیریتی باشگاه بستگی دارد و فدراسیون فوتبال که این قضیه را پیگیری کنند اما از نظر من اتفاق بسیار بدی است. زیرا تیم خوب و منسجم لیگ  می تواند حرف‌های زیادی برای گفتن در آسیا داشته باشد.

بعد از مصاحبه مهدی مهدی پور از اتوبوس تیمش جا ماند که در زیر مشاهده می کنید: 

انتهای پیام/

کدخبر: 756839 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟