اعتصاب بازیکنان شهرخودرو ادامه دارد

باشگاه فوتبال شهرخودرو یک باشگاه فوتبال در شهر مشهد است که در لیگ برتر فوتبال ایران حضور دارد. شهرخودرو در سال ۱۳۹۷ به شهرخودرو تغییر نام داد و با واگذاری این باشگاه به هیئت فوتبال خراسان رضوی در اسفند ۹۹ مجدداً به پدیده تغییر نام داد مجدد با رای دادگاه به نام اصلی خود شهرخودرو خراسان بازگشت. باشگاه فوتبال شهرخودرو خراسان در سال ۱۳۹۲ با خرید امتیاز باشگاه فوتبال مس سرچشمه با نام «پدیده مشهد» تأسیس و در مسابقات لیگ آزادگان شرکت کرد.

به گزارش رکنا، تیم فوتبال شهرخودرو خراسان که این روزها شرایط بسیار بد و عجیبی را پشت سر می‌گذارد. نماینده خراسان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف آلومینیوم‌ اراک رفت و  به تساوی بدون گل رضایت داد.

نماینده فوتبال خراسان که می‌بایست امروز برای دیدار هفته دوم این رقابت‌ها راهی رفسنجان شود با این حال بازیکنانش در اقدامی عجیب و غیرمنتظره در فرودگاه حاضر نشدند.

این در حالیست که شاگردان "رضا مهاجری" پیش از این نیز به دلیل ناتوانی مالک باشگاه در عدم پرداخت مطالباتشان و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، در تمرینات این تیم حاضر نشدند تا وضعیت این باشگاه بحرانی‌تر از همیشه بنظر برسد.

لازم به ذکر است که از بین اعضای باشگاه پدیده تنها کادرفنی این تیم در فرودگاه حضور پیدا کردند که بعد از این اتفاق راهی تهران شدند تا برگزاری این بازی و سرنوشت نهایی بازیکنان این باشگاه مشهدی در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

 همچنین بازیکنان این تیم با انتشار متنی مشترک بعد از بازی آلومینیوم نسبت به مشکلات مالی و مدیریتی شهرخودرو اعتراض کردند.

کدخبر: 732516 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟