انتخاب سخت مجیدی در دربی

به گزارش رکنا، از ساعت 16:15 امروز (شنبه) تیم‌های سرخابی استقلال و پرسپولیس در دربی 97 و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

البته یکی از نکات قابل تامل این بود که فرهاد مجیدی پیش از دربی اسم رشید مظاهری گلر با تجربه استقلال را از لیست بازی خط زد تا از بین سید حسین حسینی و علیرضا رضایی قرعه به نام یک نفر بیفتد که در بازی عصر امروز وظیفه حفاظت از دروازه استقلال را بر عهده داشته باشد.

علیرضا رضایی که در ابتدای فصل جاری از تیم پیکان به استقلال پیوست در این مدت برخلاف تصورات نگاه‌ها را به خود معطوف کرده و از فرصتی که نصیبش شده به نحو احسن استفاده کرده، وی در 3 دیدار گذشته استقلال انتخاب شماره یک فرهاد مجیدی درون دروازه بوده و اتفاقا عملکرد خوبی را هم از خود به نمایش گذاشته است، اما برای این دیدار با توجه به اینکه رضایی نخستین دربی خود را تجربه می کند، باید دید آیا فرهاد مجیدی حاضر می شود ریسک کند از او درون دروازه استفاده کند یا خیر.

از سوی دیگر هم سید حسین حسینی در دو دربی گذشته مقابل پرسپولیس در جام حذفی با صلاحدید آبی‌پوشان به میدان رفت و در هر دو نیز با واکنش‌های استثنائی خود در ضربات پنالتی، زمینه‌ساز پیروزی تیمش را فراهم کرد.

کدخبر: 747366 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟