سیدی: تمرکز لک روی فوتبال باشد/ تغییر سیستم در عملکرد گلر پرسپولیس تاثیر گذاشت

استقلال و پرسپولیس امروز شنبه 13 آذر در دربی پایتخت از ساعت 16:15 به مصاف هم می‌روند. پرسپولیس و استقلال به ترتیب با 14 و 13 امتیاز در رده دوم و پنجم جدول رده بندی قرار دارند.

محسن سیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا، در خصوص شرایط پرسپولیس پیش از دربی گفت: ابتدا پرسپولیس در مهمترین دیدار فصل باید از لحاظ روحی و روانی آمادگی لازم را کسب کرده کرده باشد و اگر هواداران حضور داشتند می‌توانستند انگیزه بالایی را به حامد لک بدهند. بیشتر بازیکنان ایرانی احساسی هستند و حضور هواداران انگیزه بالایی را برای بازیکنان ایجاد می‌کند، تاکید می‌کنم حضور هواداران در عملکرد بازیکنان اهمیتی زیادی داشت.

وی در خصوص عملکرد حامد لک در بازی‌های گذشته گفت: در چند فصل گذشته پرسپولیس با سیستم 4 دفاعه و در اکثر مواقع با سیستم 2-4-4 در مسابقات حضور داشته است. با جدایی چند بازیکن گل‌محمدی مجبور شد تغییر سیستم بدهد همین موضوع باعث شد تا هماهنگی تیمی دچار اختلال شود و اگر پرسپولیس به شرایط هرچه زودتر به شرایط ایده‌آل نرسد. ممکن است کار را برای قهرمانی سخت کند، مشکلات مالی باعث شده تا تمرکز لک شود، البته بازیکنانی که به پرسپولیس و استقلال می‌آیند انگیزه های مالی هم دارند و در بعضی مواقع بیشتر از گذشته وارد فضای می‌شوند و باعث می‌شود تا تمرکزشان روی فوتبال کمتر شود.

کدخبر: 747282 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟