قدردانی شورای شهر تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت + فیلم
حجم ویدیو: 10.54M | مدت زمان ویدیو: 00:01:26

اعضای شورای شهر تهران امروز در ابتدای جلسه شورای شهر تهران در صحن علنی شورای شهر تهران به قدردانی از برخی خانواده های شهدای مدافع سلامت پرداختند. قدردانی از خانواده شهدای مدافع سلامت نخستین دستور جلسه امروز شورای شهر تهران بود. همچنین امروز معاون امور هماهنگی شورای شهر تهران به ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام شده پرداخت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، امروز سه شنبه دوم شهریورماه اعضای شورای شهر تهران در نخستین دستور کار خود به تجلیل و تقدیر از خانواده‌ شهدای مدافع سلامت پرداختند.

در ابتدای جلسه امروز شورای شهر تهران به مناسبت اول شهریور، روز پزشک، از خانواده های سه تن از شهدای مدافع سلامت شهیده افسانه بیگدلی، شهید مهدی وریجی و رضا محرمی پرستار و جانباز شهید تحلیل شد.

امروز همچنین حمید محسنی، معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران به ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام شده توسط این معاونت در صحن شورای شهر تهران پرداخت.

ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در این خصوص گفت: معاونت امور مناطق ضعیف‌ترین عملکرد را در دوره پنجم داشت که باید برای این معاونت حتما فکری برای ساختار آن شود تا به عنوان یک بازوی اجرایی برای شهردار به بهتر شدن عملکرد شهرداری کمک کند.

وی همچنین تاکید کرد: نیاز است تا یک هماهنگی بین خدمات شهری و معاونت امور مناطق صورت بگیرد تا مشکلات رفت و روب شهر حل شود.

کدخبر: 714615 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟