رونمایی سحر قریشی از مربی بدنسانی مرد در دوبی ! / آقا ایرانی است ! + فیلم
حجم ویدیو: 7.26M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22

سحر قریشی / سحر قریشی تتلو / سحر قریشی حواشی / سحر قریشی بازیگر / سحر قریشی ورزش

سحر قریشی چند ماهی می شود که رفته دوبی و گویا قرار است در آنجا زندگی کند و هیچ قصدی برای برگشتن به ایران و ادامه بازیگری ندارد. سحر قریشی کار بازیگری را از سال 1388 و با حضور در فیلم لج و لجبازی شروع کرد و در همان سال با سریال دلنوازان به شهرت رسید. او خیلی زود مورد توجه اهالی سینما و تلویزیون قرار گرفت و پشت سر هم کار و نقش به او پیشنهاد شد.

اما سحر قریشی در دبی چه کار می کند؟

سحر قریشی در دبی گویا به همراه رفیق و دوست صمیمی خودش ملیکا یک شرکت راه انداختند و مشغول بیزینس هستند. حالا اینکه شرکت شان چیست و چه کار می کنند خیلی مشخص نیست و فقط هر روز سحر قریشی در پیج یوتیوبش پست می گذارد که امروز با ملیکا رفتیم شرکت و چند ساعتی کارا رو راست و ریس کردیم و برگشتیم!

سحر قریشی در باشگاه ورزشی تبدیل به مونالیزا شد!​

سحر قریشی در دوبی تایم زیادی از وقتش را در باشگاه می گذراند و به قول خودش هر روزش را با ورزش و جیم شروع می کند. البته او یک مربی حرفه ای دارد و حسابی روی اصول ورزش می کند! برای این منظور زیر نظر یک مربی خیلی حرفه ای و کاردرست ایرانی به اسم مجید قمری تمرین می کند و دمبل می زند.

سحر قریشی بازیگر

مجید قمری یک بدنساز حرفه ای است و در مسابقات آماتوری مستر المپیا هم شرکت کرده بود و سال ها مربی امیر مقاره بود و به قول معروف با خیلی از سلبریتی ها دمبل زده است. به تازگی هم سحر قریشی از خودش در باشگاه و در حین ورزش کردن و دمبل زدن استوری منتشر کرد و خودش را بر جای مونالیزا گذاشت و صفحه اینستاگرامش را بروز کرد.

نقاشی پلنگ صورتی توسط سحر قریشی و میلکا

سحر قریشی گویا علاوه بر بازیگری دستی هم بر بوم و قلم داشته و قدیم ها نقاشی می کرده است. خانم بازیگر این روزها که دوبی است و سرش خلوت تر از گذشته شده به همراه رفیقش دوباره شروع کرده به نقاشی کشیدن. سحر قریشی به تازگی این عکس را در صفحه یوتیوبش منتشر کرد و نوشت: درود عکسى که داریم میکشیم با ملیکا خودمون کلى خندیدیم پلنگ صورتى ورزشکار نبود ما ورزشکارش کردیم براتون فیلم گرفتیم از اول تا آخر نقاشى رو میذارم براتون و الان داریم دنبال دوست دختر میگردیم براى پلنگ صورتى که اونم بکشیم.

قریشی

منبع: شایانیوز

کدخبر: 886654 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟