عکس  از سحرقریشی قبل از بازیگر شدن
حجم ویدیو: 2.26M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که در سال های اخیر به ایفای نقش در خیلی از فیلم ها و سریال ها پرداخته است. شهرت سحر قریشی با بازی در سریال دلنوازان زیاد شد. حواشی زیادی در زندگی شخصی سحر قریشی وجود دارد. سحر قریشی در فیلم سینمایی گشت 2 بازی کرده است.  سحر قریشی شب گذشته ویدیویی در اینستاگرامش منتشر کرد.

سحر قریشی

از کودکی تا خانواده و آغاز بازیگری سحر قریشی

سحر قریشی در ششمین روز از دی ماه سال 1366 در تهران متولد شد. او بازیگر سینما و تلویزیون است و بازیگری را با فیلم سینمایی لج و لج بازی آغاز کرد. سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است طرفدار دو آتیشه استقلال است.

سحر قریشی

تغییر نگاه خانواده و دیگران به سحر قریشی

باید بگویم که نه تنها نگاه اعضای خانواده، بلکه نگاه همه نسبت به من تغییر کرده و توقعشان از من خیلی بالا رفته است؛ حتی در انتخاب نقش‌ها و کارهایی که بازی می‌کنم خیلی مرا نقد می‌کنند و چون شخصیت واقعی ام می‌شناسند زمانی‌که خبر حاشیه‌ای از من منتشر می‌شود چه در کار چه خارج از آن، واقعا مرا نقد می‌کنند؛ مثلا اینکه چرا فلان فیلم را بازی کردی که این بازخورد منفی را داشته باشد و برایت حاشیه‌سازی شود و البته در مورد کارهای خوب هم تشویق می‌کنند ولی بیشتر در مورد بدها صحبت می‌کنند.

سحر قریشی

امروز وقتی با خانواده‌ام بیرون می‌روم، مادرم دیگر نسبت به علاقه و واکنش مردم عادی رفتار می‌کند ولی گاهی اوقات خیلی کلافه و خسته می‌شود؛ مثلا زمانی که برای صرف شام به رستوران می‌رویم، آنقدر که من از جایم بلند می‌شوم تا با مردم عکس بیندازم یا جواب سلام و احوالپرسی آنها را بدهم، خانواده‌ام کلافه می‌شود؛ به همین خاطر ترجیحا زیاد با من بیرون نمی‌آیند یا مثلا زیاد نمی‌توانم به خانه اقوام بروم و معمولا تلفنی با آنها در ارتباط هستم. این قضیه برای خانواده خودم حل شده است ولی همچنان برای خاله و عمو و دایی و. . . جای سوال دارد.

سحر قریشی

کدخبر: 769189 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟