روی تتلو کم شد

امیر تتلو خواننده پرطرفدار در بین جوانان است. حواشی امیر تتلو بسیار زیاد است. امیر تتلو خواننده ای یزیر زمینی در ایران بود.امیرتتلو از هر فرصتی برای اهانت به اقشار مختلف استفاده می کند. امیر تتلو از ایران مهاجرت کرد.

تتلو

این مدل و تاتوکار ۲۶ ساله، اگرچه خالکوبی های زیادی بر بدنش نقش بسته اما خیال دارد تعدادشان را همچنان افزایش بدهد. سارا که اهل تگزاس است و حتی صورتش نیز خالکوبی دارد، بینی اش را عمل و لب ها، گردن و بینی اش را پیرسینگ کرده است

در یکی از جلسه های خالکوبی اش مشکلی به وجود آمده و خالکوبی ناحیه صلبیه چشمش باعث شده کور بشود. او در این باره می گوید: «تاتوکاری که چشمم را خالکوبی می کرد به اندازه ی کافی سرم نرمال سالین توی چشمم نریخت. یک عالمه جوهر توی چشمم بود و یک ذره محلول سالین، به همین خاطر چشمم نابینا شد.»

این عمل ناشیانه که با شکست نیز همراه بود باعث کاهش علاقه ی او به خالکوبی نشد و اخیراً او دوباره روی صورتش خالکوبی های جدیدی زده است.

سارا می گوید که از میان همه ی خالکوبی هایش، تاتوهای صورتش را از همه بیشتر دوست دارد و اضافه می کند: «حرف R که روی صورتم هست حرف اول کلمه ی اسپانیایی Rota است که یعنی “شکسته شده”. یک کلمه ی “خود” هم روی صورتم دارم که منظورم “خودساخته” بوده است.»

او در مورد میزان علاقه اش به خالکوبی های روی صورتش می گوید: «همه شان را دوست دارم اما اگر قرار بود فقط یکی را انتخاب کنم، آن یکی را که روی چانه ام است انتخاب می کردم. مردانه است اما من خصوصیات مردانه را دوست دارم به همین خاطر برای من ایده آل است.»

002-7

او می گوید از این که روی صورتش تتو زده شود لذت می برد و این کار درد چندانی هم ندارد. او می گوید: «بعضی جاهای صورت بیشتر درد می آیند اما اغلب برای من درد چندانی ندارد. حدوداً ۲ هفته طول می کشد تا جای شان خوب شود.

امیر تتلو دیوانه تر از سارا!

البته این افراد عجیب و کمی دیوانه فقط در خارج نیستند و در کشور خودمان هم افرادی داریم که عاشق تتو و خالکوبی هستند. شاخص ترین این افراد هم امیر تتلو است.

سارا تگزاسی

البته امیر تتلو در مورد تتو عقاید عجیبی دارد او خالکوبی و درد آن را مقدس دانسته و لازم میداند همه پدران و مادران بچه های خود را از سنین قبل با تتو آشنا کنند

درد سوزن تتو برای ندیدن آدم‌ها!!!

در واقع امیر تتلو به دلیل داشتن تتو و تحمل دردهای سوزن خالکوبی، خود را بالاتر از سایر مردم می‌بیند، این گونه خود برتر پسندی های اغراق آمیز به نظر می رسد نیاز به مشاوره و درمان داشته باشد!

تتلو درباره درد کشیدن برای خالکوبی های بدنش گفته است عده‌ای از دوستان به من می‌گویند تتو برای تو دردی ندارد چون عادت کرده‌ای. اما در واقع اینطور نیست درد را از هر طرف بنویسی درد است. و این یعنی چیزی که نمیشود به آن عادت کرد!! من هر بار درد کشیدم، هر بار بیشتر از دفعه قبل، انقدر درد کشیدم که همه آدمها از نظر من ریزن و کم ان، می خوام انقدر درد بکشم تا دیگه آدمها رو نبینم!

در واقع تتلو خالکوبی بدن را یک جور عبادت نام برده است! " تتو زدن یه جور ریاضیه، یه جوری عبادت تحمل درد رو بالا میبره و انسان را قدرتمند میکنه صبور میکنه تتو‌ زدن انسان را به یک اثر هنری تبدیل میکنه تاتو زدن به خاطر دائمی بودنش حتی قدرت ریسک روبالامیبره تتو زدن باعث تغییر و تولد دوباره میشه و در واقع باعث میشه یک رنگ و طرح جدید در نتیجه یک انرژی و انگیزه جدید به انسان اضافه بشه."

تتلو چندی پیش در لایو یوتیوب اعلام کرد که قراره تازه سه تا تتو آرتیست همزمان روم تتو بزنن! دردناک ترین جاهای بدن! پشت ساق پا! پهلو از پشت و کمر!

میدونم ممکنه بدنم ری اکشن نشون بده! حتی امکان تشنج هست! امّا میخوام اینکارو انجام بدم! چون چیزی که نکشتت قویترت میکنه! من ویترین شما هستم و باید تا میتونم قویتر شم!

خودم میدونم کار دردناک و خطرناکیه! لازم نیست یادءوری کنید و انرژی منفی بدین! خواهشی که دارم اینه که فقط انرژی مثبت بدین و کار رو سخت تر نکنید!

امیر تتلو عجیب است و البته عجیب بودن تتلو فقط به چهره اش محدود نمی شود و این خواننده پرطرفدار رفتارهای عجیب و غریبی هم دارد.

تتلو که در اینستاگرام با دختران زیادی ارتباط دارد و هرازگاهی با آن ها در ترکیه حضوری هم معاشقه می کند در یک ویدیو که با تازگی منتشر کرده به جای اینکه دوست دخترش لاک زده باشد او ناخن هایش را لاک زده و در حال خودنمایی است.

تتلو علاوه بر تتو عاشق لاکه!

تتلو لاک زدن را مکمل خالکوبی می داند که ارزش رنگ بدن را بالا می برد که از نظر تتلو مساله مهم است. تتلو می گوید «لاک هم مثل هرچیز دیگه ای در طبیعت هم میتونه خوب باشه و هم بد !لاک بزنید امّا زود به زود پاک کنید و بذارید به ناخن هاتون آب و هوا هم برسه.»

او همچنین می خواهد بازهم بیش از این لاک بزند. «تازه دستامو میخوام تتوهاشو ترمیم کنم و هرکدوم از انگشتامو یه رنگ از پرچم رو بندازم بک گراندش و لاک هر انگشت هم رنگ بکگراندش بشه.»

البته تتلو لاک های خود را خیلی دوست دارد ولی به کسی که برای او نیوفیس بیاورد لاک اهدا می کند. جالب اینکه او حتی حاضر نیست لاک های مورد علاقه اش را کادو بدهد!

منبع:شایا نیوز

کدخبر: 763161 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟