گریه های احساسی ریحانه پارسا با چاوشی ! + فیلم
حجم ویدیو: 6.03M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49

ریحانه پارسا هر روز یک فاز جدید برمی دارد. ریحانه پارسا می توانست در ایران در راه درست هنر بدرخشد اما با مهاجرت از کشور خود را نابود کرد. به تازگی ریحانه پارسا در ماشین با آهنگ محسن چاووشی به ابراز احساسات خود پرداخت. در این فیلم ریحانه پارسا حالت بغض گرفته و آهنگ محسن چاووشی را می خواند. این فیلم از ریحانه پارسا را ببینید.

فیلم متفاوت از ریحانه پارسا

ویدیو خاص منتشر شده از ریحانه پارسا بازیگر زن مشهور و جنجالی که در آن ریحانه واقعی را می بینید بدور از برهنه شدن و نمایش و می توان گفت حال دل این روزهای او است.

انتشار این ویدیو با بقیه ویدیوهای ریحانه پارسا فرق داشت و خیلی از کاربران شبکه های اجتماعی معتقد بودند که ریحانه پارسا از راهی که رفته پشیمان است و فقط نمی تواند برگردد (این حرف را خود ریحانه پارسا نیز چند مدت پیش تایید کرد و در یک استوری عاطفی خطاب به عوامل یک فیلم که قبلا در ایران بازی کرده بود گفت که به آرامش نرسیده و در عذاب است)

ریحانه پارسا در راه رانندگی حرفه ای

ریحانه پارسا اخیرا سعی دارد راننده حرفه ای مسابقات شود و برخی مواقع حرکات خطرناک رانندگی انجام می دهد که به گفته خودش می خواهد مثل ارشا اقدسی هیجان را تجربه کند. ریحانه پارسا متولد 4 اسفند 1377، بازیگر است. وی در رشته تئاتر تحصیل کرده و مدرک دیپلم رشته نمایش از هنرستان سوره(سال 94) دارد. او در عکاسی نیز تخصص دارد. ریحانه پارسا مدتی همسر مهدی کوشکی بود.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 715508 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟