مهریه سویل همسر سابق محسن افشانی چقدر بود؟

محسن افشانی بازیگر پرحاشیه کشورمان است. محسن افشانی با سریال تلویزیونی "ترانه مادری"به شهرت رسید. در این سریال محسن افشانی کودک بوده است. محسن افشانی ازدواج کرده بود که البته به جدایی ختم شد اما مهریه همسر سابق محسن افشانی چقدر بود؟

محسن افشانی

بیوگرافی محسن افشانی

محسن افشانی بازیگر مطرح ایران است. محسن افشانی در تهران به دنیا به آمده و محسن افشانی در فیلم های زیادی بازی کرده است. محسن افشانی ازدواج کرده بود و در ادامه بیشتر از محسن افشانی بخوانید.

عکسی در فضای مجازی به عنوان ازدواج مجدد محسن افشانی منتشر شده که واکنش های زیادی را در پی داشته است و مشخص نیست ازدواج مجدد محسن افشانی واقعی باشد.

محسن افشانی با بازی در سریال های مختلف چهره شد . محسن افشانی همچنان درگیر حاشیه‌های طلاق همسرش است . محسن افشانی با انتشار پست های عجیب یاد خاطراتش می کند .  همسر محسن افشانی در خصوص در خواست طلاقش گفته بود: ۷ ماه قبل درخواست طلاق دادم و در مرحله تکمین قرار دارد که محسن افشانی روز اول عنوان کرد ۵ میلیارد بپردازم تا طلاقم دهد و بعد مبلغ به ۲ میلیارد و بار آخر وکلی محسن افشانی عنوان کرد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کنم تا طلاقم بدهد.

مهریه همسر سابق محسن افشانی

سویل خیابانی گفت: مهریه ام 500  سکه و سه دانگ خانه است. محسن افشانی خانه ای را که اجاره نامه اش به نام من است ترک نمی کند فقط توانستم جهیزیه ام را از خانه بیرون ببرم اما وقتی برای برداشتن وسایل شخصی ام که داخل خانه بود به آنجا مراجعه کردم مرا مورد ضرب و جرح قرار دادند که پیگیر این ماجرا هستم و فکر نکنم رفتارهای محسن افشانی به عنوان یک مرد ایرانی برای انتشار عکس های خصوصی همسرش کار درستی باشد.

دلتنگی محسن افشانی برای همسرش

محسن افشانی با انتشار فیلمی از همسر نوشت: میدونی مشکل کجاست؟ دستم! دستم نمک نداره… آخه تو خوشی که همه هستن؛ واسه سختیامم همراه میخواستم، که نبود! فقط خوشی میخواست… دستم نمک نداشت! دیگه خدا و شما که شاهد بودین! تمام

منبع : سلام نو

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 713363 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟