لباس حسرت برانگیز متین ستوده روی پشت بام خانه !

متین ستوده یکی از چهره های معروف در بازیگران است. متین ستوده به تازگی با علی زندی ازدواج کرده است. متین ستوده چندی پیش درگذشت ارشا اقدسی را تسلیت گفت.عکس های جدیدی از  متین ستوده در فضای مجازی منتشر شده است و متین ستوده در برابر این حواشی سکوت کرده است اما هر روز عکس های جنجالی دیگری از خود منتشر می کند.

به گزارش رکنا، عکس متین ستوده با لباسی بدن نما در حالی که روی پشت بام خانه ای بود در فضای مجازی منتشر شد. پوشش عجیب این خانم بازیگر تعجب بسیاری از کابران را در پی داشت اما او بدون توجه به هیچ یکی از حواشی های ایجاد شده به منتشر کردن عکس های جنجالی خود ادامه می دهد.

متین ستوده

بیوگرافی متین ستوده و خانواده اش

پدر متین ستوده سید حسین ستوده از کارمندان بازنشسته صدا و سیما و مادرش هم معلم بازنشسته است ، یک برادر بزرگتر بنام مانی و یک خواهر بزرگتر به نام مریم دارد.

متین ستوده اصالتا اهل خرم آباده و از قوم لر است.

متین ستوده

اولین بازی متین ستوده در 7سالگی

اولین بار از طریق پدرش در سال 1371 وقتی 7 ساله بود در سریال بازنشستگی جلوی دوربین رفت سپس در سال 1374 هم در سریال این خانه دور نیست حضور داشت. بعد از این دو تجربه پدر به خاطر عقب افتادن درس با حضور او در این عرصه مخالفت کرد.

شرکت متین ستوده در کلاس بازیگری

بعد از پایان نصفه و نیمه تحصیلات وارد کارگاه بازیگری امین تارخ شد اما دیگر رانت پدر بود چون او و هم نسلانش دیگر بازنشسته شده بودند.

خودش می گوید بعد از شروع دوباره، از هیچ حمایت و واسطه‌ ای بدلی عوض شدن تمام عوامل و رفقای پدرم بهره نبردم و تنها سرمایه‌ هایم خدا و تلاش خودم بود .

متین ستوده از تلویزیون تا سینما

از سال 1388 که 24 ساله شد با سریال عملیات 125 به تلویزیون بازگشت و با فیلم خانه دیگری در سال 94 وارد عرصه سینما شد.

با سریال یادآوری در سال 1392 که از آن بعنوان نقطه عطف زندگی هنری اش یاد می کند شناخته شده و در سال 95 با سریال لیسانسه ها به شهرت رسید.

متین ستوده و شکست عشقی ؟!

یک نفر مرا صادقانه دوست داشت ولی من قدر احساسش را ندانستم و بی ‎‌رحمانه با او صحبت کردم، بعد که برگشتم، پذیرفته نشدم، جایم پر شده بود، من دیر برگشته بودم.

متین+ستوده

متین ستوده زندگی اش را به خدا واگذار کرد

من از ابتدا از خدا خواستم اگر چیزی به صلاح من است برایم اتفاق بیافتد.خداوند همیشه هوای من را داشت اکنون نیز فکر می‌ کنم خدا همراهم است و از من محافظت می‌ کند، اگر امدادهای خدا نبود هرگز به اینجا نمی‌ رسیدم.

ترس متین ستوده از غرور

از بازیگری یاد گرفتم هر جا و مرتبه و جایگاهی که هستم، مغرور نشوم.غرور، سهم مهلک این حرفه است به راحتی به عرش می بردت اما یکدفعه به خودت می آیی و می بینی چنان به فرش کوبیده شدی که هیچی ازت باقی نمونده است.

متین ستوده

حمایت متین ستوده از گلشیفته و آزاده

آزاده نامداری را بهترین دوست خود می داند و معتقد است او بدشناسی آورده، و گلشیفته فرهانی رو هم نابغه می داند چون استاد پیانو است و به چند زبان زنده دنیا مسلط می باشد. می گوید : گلشیفته فراهانی با کارگردانایی کار کرده است که 99 درصد بازیگران ایرانی حتی این کارگردان ها رو از نزدیک ندیده اند.

علاقه متین ستوده به خرم آباد

تا جایی که فرصت داشته باشم به لرستان سفر می کنم چرا که علاقه زیادی به زادگاه پدری ام، خرم آباد دارم، تاکنون آبشار نوژیان و مخملکوه را در این شهر دیدم !

ستوده

متین ستوده احساساتی است

یه اردیبهشتی احساساتی و خالص که بی نهایت به خانواده ام وابسته ام.

حیوانات را خیلی دوست دارم، گل و طبیعت را خیلی دوست دارم، خیلی بیش از حد حساسم اما بیشتر سعی می کنم که با منطقم جلو برم.

متین ستوده عاشق بچه هاست

بچه ها را هم خیلی دوست دارم، چون معتقدم فرشته هایی هستند مهربون و راستی در بند بند وجودشون خلاصه شده، عین آب زلال و مثل بهار زیبا و خواستنی اند.

متین ستوده

لباس و تیپ جنجالی متین ستوده

خانم ستوده به دنبال مدل لباس و آرایش جنجالی خود در اکران فیلم مسخره باز در مهر ماه 98 به دادسرای ارشاد تهران احضار شد.خودش معتقد بود پوشش اش فقط آراسته بود، اما در نهایت مجبور شد در شبکه اجتماعی خود با نوشتن متنی از خانواده شهدا عذرخواهی کند.

عکس های متین ستوده

متین ستوده

متین ستوده

متین ستوده

متین ستوده

متین ستوده

متین ستوده

متین ستوده

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

 

کدخبر: 711241 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟