بیوگرافی و زندگی خصوصی محمدرضا غفاری و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

محمدرضا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 6 مرداد 1364 در تهران متولد شد.محمدرضا غفاری سینما و تلویزیون دانش آموخته رشته گرافیک است و نقاشی را به صورت حرفه ای ادامه می دهد و محمدرضا غفاری به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت با شرکت در کلاس های بازیگری به دنیای هنر راه یافت.محمدرضا غفاری یکسال و نیم داشت که پدرش فوت کرد و درحال حاضر با مادرش زندگی می کند. محمدرضا غفاری فرزند دوم خانواده است و یک خواهربزرگ تر از خودش دارد کـه رابطه بسیار خوبی با او دارد.

محمدرضا غفاری

شروع فعالیت محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود اما مادرش اجازه تحصیل در این رشته را به او نداد و مجبور شد که گرافیک بخواند اما از تحصیل در این رشته بسیار راضی است و در اوقات بیکاری گرافیک به کمک او می آید ولی با توجه به علاقه ای که به عرصه بازیگری داشت در سال 1381با شرکت در کلاس های بازیگری موسسه کارنامه فن بازیگری را آموخت و از سال 84 وارد دنیای بازیگری شد.

شروع بازیگری محمدرضا غفاری

شروع بازیگری : وی برای اولین بار در سال 1384 با بازی در فیلم رویای خیس به کارگردانی پوران درخشنده وارد سینما شد. محمدرضا غفاری در این فیلم جذاب و پر طرفدار با افسانه پاکرو بازیگر جوان همبازی بود.

محمدرضا غفاری (2)

ورود به تلویزیون محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری بعد از اولین تجربه خود با رویای خیس سال 86 در 22 سالگی در فیلم ستاره های سوخته سیروس الوند بازی کرد و سال 87 با سریال سر آشپز که یکی از پربیننده ترین مجموعه های تلویزیون بود، به خوبی در بین مردم شناخته شد. غفاری در این سریال در کنار مرحوم علی طباطبایی، مهراوه و ملیکا شریفی نیا نقش یکی از فرزان خانواده را بازی می کرد. پرویز پرستویی و فاطمه معتمدآریا از بازیگران اصلی و نقش پدر و مادر این فرزندان را ایفا کرده اند.

بازگشت محمدرضا غفاری پس از 10 سال به تلویزیون

محمدرضا غفاری بعد از بازی در سریال آشپزی باشی، به مدت ۱۰ سال از تلویزیون دور بود و در طی این مدت، عهده دار نقش های مختلف در آثار سینمایی بوده است. او در سال ۱۳۹۶ با پذیرش نقش آرمان در سریال "سایه بان" دوباره به تلویزیون بازگشت، این سریال محصول شبکه دو سیما بوده است. محمدرضا غفاری در این سریال با بازیگرانی چون: امین تارخ، آزیتا حاجیان، هستی مهدوی، کاوه خداشناس و سینا مهراد همبازی بوده است.

محمدرضا غفاری (3)

ازدواج محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری ازدواج نکرده است و در این باره گفته اسـت: ازدواج چیزی اسـت کـه واقعا باید پیش بیاید نمی توان گفت کـه دریک سنی باید ازدواج کنم و حتماً هم باید اینکار را بکنم. ازدواج یک رابطه عاطفی قوی میـــخواهد و حتما باید این رابطه عاطفی ایجاد شود که فعلا این اتفاق برای من نیفتاده است.

خوانندگی محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری به موسیقی خیلی علاقه دارد و صدای خوبی هم دارد . محمدرضا در سال 94 تیزر برنامه ماه عسل را خواند و تجربه ای کوتاهی هم در خوانندگی بدست آورده است

رنگ های محبوب محمدرضا غفاری

دغدغه اصلی من در پوشش، رنگ لباس است. اصولا اگر رنگ های مشکی و سفید را که خیلی به آنها علاقه دارم و معمولا از جمله رنگ هایی است که همه مردم نسبت به آنها حس خوبی دارند، کنار بگذاریم، شخصا رنگ های شاد را خیلی دوست دارم؛ رنگ هایی مثل آبی، قرمز و سبز را واقعا دوست دارم و سعی می کنم در خرید لباس هایم طیفی از این رنگ ها را انتخاب کنم.

علایق و تفریحات محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری بسیار اهل سفرکردن اسـت و بیشتر کشور هـای دنیا را دیده اسـت. او همیشه تنها به سفر می رود.

نقاشی محمدرضا غفاری

در کنار بازیگری چون گرافیک خوندم نقاشی می کنم، اصلا به کارگردانی فکر نمی کنم، فعلا از نقاشی لذت می بردم و شاید یک روزی گالری بگذارم، البته از این کار درآمدی ندارم.

عشق خرید کردن محمدرضا غفاری

من عاشق لباس خریدن هستم و خرید یکی از علایق اصلی ام است. شاید بین 22 تا 25 سالگی خیلی به این موضوع اهمیت می دادم و پول زیادی هم برایش خرج می کردم که حتما لباس هایم از مارک یا برند خاصی باشند ولی در سال های اخیر این حساسیت در من از بین رفته و درواقع با اینکه هنوز هم زیاد خرید می کنم ولی برایم زیبا بودن لباس هایی که می خرم از همه چیز مهم تر است؛ حالا آن لباس اگر از برند خاصی هم نباشد یا قیمت زیادی هم نداشته باشند، چندان اهمیت ندارد. درواقع اگر حس کنم از لباسی خوشم می آید، قطعا آن را می خرم. شاید در گذشته یک حس جوانی وجود داشت که دوست داشتم حتما لباس هایم را از برندهای معتبر بخرم.

محمدرضا غفاری (4)

راز موهای سفید محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری که در برنامه دورهمی مهران مدیری دعوت شده بود با سروال مهران مدیری غافلگیر شد. مهران مدیری از او پرسید که موهایش را رنگ می کند و او هم اعتراف کرد که تمام موهایش سفید است.

دوستان صمیمی محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری: من آدم کم معاشرتی هستم اما بهترین دوستان من در سینما مهرداد صدیقیان، هومن سیدی، صابر ابر و ساره بیات هستند.

علاقه به مهاجرت محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری در سن 17 سالگی تصمیم داشته که از ایران برود ولی به ناگهان تصمیمش عوض شد و در ایران ماند و حالا از تصمیمی که گرفته است خیلی خوشحال است.

خود زنی محمدرضا غفاری در خواب

یک از مشکلاتم اینست که در خواب خودزنی دارم ، یکبار صبح از خواب بلند شدم دیدم بشدت فکم درد می کند و انرا بسختی تکان می دهم یک مقدار بررسی کردیم که شواهد نشان داد شب قبلش چندبار با مشت به فکم ضربه وارد کرده ام ، من در خواب لباس هایم را هم پاره می کنم یکبار بیدار شدم و دیدم به دستانم سوز و سرما می خورد که متوجه شدم شب قبل در خواب ، آستین لباسم را پاره کرده ام

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع: ساعدنیوز

کدخبر: 707586 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟