مهدی قائدی جو زده شده است

اعتراض مهدی قائدی به بازی نکردنش در ترکیب استقلال Esteghlal مقابل فولاد سر و صدای زیادی به پا کرد و این بازیکن جوان حالا حق حضور در تمرینات بزرگسالان را ندارد. علیرضا اکبرپور، پیشکسوت استقلال درباره مشکلاتی که برای قائدی پیش آمده، اظهار داشت: از شنیدن حرکتی که مهدی قائدی مرتکب شده، بسیار متأسف و ناراحت هستم. نمی‌دانم چه اتفاقی برای این بازیکن جوان رخ داده که به دلیل عصبانیت پیراهن استقلال را بر زمین کوبیده؛ اما او باید بداند کاری که انجام داده، به شدت زشت و دور از ادب و اخلاق ورزشی است.
وی ادامه داد: متاسفانه قائدی از ابتدای حضورش در استقلال توجیه نشده که این پیراهن بر تن چه اسطوره‌هایی رفته . آنهایی که حتی رویشان نمی‌شد عرق صورتشان را هم با آن خشک کنند، چه برسد به این‌که آن را بر زمین بکوبند. در گذشته یادم می‌آید که استقلال و پرسپولیس نصف پولی که بقیه باشگاه‌ها به بازیکنان می‌دادند را پرداخت می‌کردند و به بازیکنان می‌گفتند ارزش پیراهنی که بر تن می‌کنند، قابل قیاس با پول باشگاه‌های دیگر نیست.
پیشکسوت استقلال همچنین گفت: در این‌که قائدی اشتباه بزرگی کرده و دل همه استقلالی‌ها از جمله پیشکسوتان و هواداران را به درد آورده شکی نیست؛ اما جوان و کم‌ سن‌و‌سال است. نباید با این بازیکن که آینده فوتبال استقلال و تیم‌ملی است، برخورد نادرستی شود تا به فوتبالش لطمه بخورد. قائدی باید از این اتفاق بد درس عبرت بگیرد و فراموش نکند کجا بازی می‌کند و این پیراهنی که الان بر تن دارد، بر تن چه بزرگانی بوده است.
اکبرپور با اشاره به تاریخچه استقلال تاکید کرد: در تاریخ استقلال بازیکنان بسیار بزرگی بودند که هرگز در تاریخ تکرار نشده‌اند؛ اما احترامی که به پیراهن تیم می‌گذاشتند، اندازه احترام به پدر و مادرشان بود. من علت عصبانیت قائدی را درک نمی‌کنم، چون او در دقایق کوتاهی که برای استقلال به میدان رفته، چیز خاصی از خود نشان نداده است. قائدی باید بداند با یکی دو تا دریبل نمی‌تواند در این تیم بزرگ فیکس شود و باید خودش را به سطحی بالا برساند که البته آن‌موقع هم نباید ادعای فیکس‌بودن داشته باشد.
وی درباره پایین بودن سن و سال قائدی بیان کرد: من قائدی را از نزدیک نمی‌شناسم و نمی‌دانم چه روحیه و خصوصیاتی دارد. جوان‌های زیادی به استقلال و پرسپولیس آمدند و بعد از مدتی آنچنان در حاشیه‌ها غرق شدند که دیگر نامی از آنها به میان نیامد. امیدوارم قائدی راه چنین بازیکنان مستعد و جوانی را نرود و بداند که با یکی دو تا شعار هواداران جو زده نشود، چون همین الان که تماشاگران به او لقب نیمار داده‌اند، با یک لقب دیگر او را نابود می‌کنند. در مجموع امیدوارم مسئولان استقلال تصمیمی درست بگیرند که قائدی لطمه نخورد و بقیه هم یاد بگیرند حرمت پیراهن این تیم را رعایت کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 317081 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟