به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، یک هکر ایرانی که در فضای مجازیبه هکر انقلابی معروف است در تازه ترین اقدام خود پس از حادثه Incident تروریستی روز گذشته اهواز، صفحه رسمی الاحوازیه را هک کرد. او پس از هک صفحه الاحوازیه، یکی از پست‌های آن را به اشتراک گذاشت و  روی آن خطاب به گردانندگانش نوشت: "به بچه تیر خورده میخندی؟حالا گریه کن برای پیجت". تصویر بعدی استوری این هکر نشان می‌دهد تمام پست‌های قبلی صفحه رسمی الاحوازیه پاک شده است.
یادآور می‌شود روز گذشته تروریست‌ها به رژه نیروهای مسلح در اهواز حمله کردند و 25 نفر از جمله چند کودک را به شهادت رساندند و بیش از 60 تن را زخمی کردند. پس از انتشار خبر حمله تروریستی روز گذشته، سخنگوی الاحوازیه مسئولیت آن را برعهده گرفت. پیش از این اخباری مبنی بر روابط نزدیک این گروهک تروریستی با دولت عربستان سعودی و حمایت سعودی‌ها از این گروهک منتشر شده بود. 
حمایت و پشتیبانی گسترده عربستان سعودی از گروهک‌های تروریستی در جنوب کشور از جمله الاحوازیه بر کسی پوشیده نیست، تا جایی که در گذشته رژیم آل سعود حبیب نبگان سرکرده گروهک بمب‌گذار خوزستان را به کشورش دعوت و تلاش کرد تا تیم‌های تروریستی را وارد جمهوری اسلامی کند و مجدداً در استان خوزستان دست به جنایات ضدبشری علیه مردم بی‌گناه بزند. پس از آن هم احمد نیسی از عوامل بمب گذاری‌های استان خوزستان در سال ۱۳۸۴ و عادل سویدی عضو گروهک تروریستی "حزم" به دعوت سعودی‌ها و رژیم آل خلیفه وارد جزیره بحرین شدند تا برای سرکوب مردم انقلابی این کشور با نیرو‌های نظامی همکاری کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختری که مجری برنامه نود را شوکه کرد! + عکس

وقتی در کلانتری دختر جوان را دیدم تصویر تمام مردهای مشکل دار در برابر چشمان قرار گرفتند !

مادرم بعد از طلاق به بد راهی رفت! / زن بدحجاب ویرانمان کرد!

مهریه عروس ایرانی که هرگز تکرار نمی شود!

سرقت میلیاردی از زنان تهرانی با آب طلا / آن ها سوار شاسی بلند بودند

قرار خونین مرد متاهل با زنی زیبا که وجود نداشت!

زیبایی این زن بلای جانش شد!

این 6 عکس راز حمله تروریستی به اهواز را روشن می کند؟!+ تصاویر

دزد زندانی اجازه خواست به زیارت امام رضا (ع) برود! + جزییات

2 مرد با کوسه ماهی ها در بوشهر قدم می زدند!

همخوابی بیشرمانه مدیرعامل یک شرکت با یک دختر 16 ساله +عکس

جنگلبان پشت درخت ها متوجه تجاوز 2 پسر جوان به دختر 13 ساله شد + عکس

رسانه ای شدن احداث تونل برای عبور لاک پشت ها در این کشور+عکس

 

کدخبر: 418897 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟