ترخیص بیمار ۸۹ ساله مبتلا به کرونا از بیمارستان فرقانی قم + عکس
تبلیغات

به گزارش رکنا، بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم،یک مرد ۸۹ ساله مبتلا به ویروس کرونا در قم با تلاش مدافعان سلامت توانست از بحران کرونا به سلامتی عبور کند.

این مرد سالمند پس از چند روز بستری شدن با وضعیت جسمانی خوب از بخش داخلی بیمارستان فرقانی، یک از مراکز درمانی کرونا در قم ترخیص شد.

پیش از این هم دو خانم ۹۰ و ۹۳ ساله قمی مبتلا به کرونا پس از مدتی بستری و بهبودی از بخش زنان بیمارستان فرقانی قم، ترخیص شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

پایان خبر / رکنا / کدخبر 555329
  • فیلم/ صدای جادویی علیرضا افتخاری با «یارا» دوباره وایرال شد / اجرایی که دل مخاطبان را لرزاند

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات