قتل خونین جوان بیرجندی توسط 2 مرد 30 ساله + جزییات

به گزارش رکنا،از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کاظم صادقی روز چهارشنبه در تشریح این خبر گفت: در پی مفقود شدن جوان ۲۷ ساله بیرجندی در فروردین امسال، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، تحقیقات میدانی آغاز و در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که خودرو پژو ۴۰۵ فرد مفقود شده به رانندگی شخص دیگری در یکی از میادین شهر بیرجند تصادف کرده و چون امکان ارتکاب جنایت قتل توسط این فرد متصور بود، کارآگاهان موضوع را در این رابطه پیگیری کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و استفاده از فناوری‌های نوین کشف جرم و تجهیزات هوشمند و با بررسی شواهد و قراین که از قتل جوان گواهی می‌داد، هویت قاتلان شامل ۲ جوان حدود ۳۰ ساله شناسایی شد و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی طی عملیاتی منسجم و غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی گفت: قاتلان دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به ارتکاب قتل اعتراف کرده و انگیزه خود را اختلافات مالی و خانوادگی عنوان کردند.

سرهنگ صادقی ادامه داد: متهمان پس از قتل جوان در خانه‌ای در شهر بیرجند و انتقال جسد با خودرو مقتول و دفن آن در یکی از روستاهای شهرستان درمیان، اقدام به فرار با خودرو مقتول کرده بودند.

کدخبر: 993440 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟