آدمخوار روس از گوشت مقتولان سوپ درست میکرد! +عکس

به گزارش رکنا،ایلشات در خانواده فقیری به دنیا آمد او مدام دعوا ها و سوء استفاده های پدرش را از مادرش را میدید  و در مصاحبه ای که داشت میگفت در کودکی لاکپشتی داشتم که بسیار بهش علاقه مند بودم یک روز تصمیم گرفتم با چکش لهش کنم و اجزای بدنش را تشریح کنم نمیدونم چرا اینکارو در کودکی انجام دادم و او راز بزرگی را که دردلش مدت ها سنگینی میکرد برملا کرد او گفت: پدرم درسال 1971 مادرم رو کشت و جنازه اش را گم گور کرد.

ایلشات 3 مرد را به قتل رساند که با او درتیمارستان بستری بودند ، او آن هارا به خانه اش برای صرف نوشیدنی الکلی دعوت میکرد و پس از مست شدن، آنها را به قتل میرساند و اعضای بدنشان را تکه تکه میکرد.

در سال 1996الگا پتروونا شبی در حال پیاده روی همراه سگش بود که سگ مشامش تیز شد و به سمت سطل آشغال محل دوید، کیسه ای مملو از قرمزی خون و سفیدی استخوان در آن معلوم بود. سگ شروع به گاز گرفتن کیسه کرد و کمی نگذشت که اسرار این جنایت فاش شد تمام کوچه مملو از پلیس شد و اعضای بدنی که در کیسه بود برای رد گیری به پزشکی قانونی منتقل شد.

گردش ساده خانمی با سگش منجر به کشف یکی از وحشیانه ترین قتل های تاریخ روسیه شد، قتلی که توسط قاتل سریالی تاجیک الاصل یعنی ایلشات کوزیکوف اتفاق افتاده بود پس از دستگیری مشخص شد که ادیک (مقتول تکه تکه شده ) تنها قربانی کوزیکوف نبوده و پس از بررسی ها پلیس متوجه  جنازه های دیگری هم در نزدیکی محل خانه کوزیکوف شد که آنها هم  در سطل آشغال ها به صورت مُثله شده پیدا شدند.

کوزیکوف

با مراجعه پلیس به محل اقامت کوزیکوف، با انبوهی از شیشه هایی که با اعضای بدن قربانیان پر شده بود مواجه شده و ستون فقرات و استخوان هایی که جدا شدند و گوشت هایی  که آماده و چرخ شده برای طبخ در یخچال قرار داشتند.

دیگ سوپی در انتهای آشپزخانه کوزیکوف بود که پلیس از قسمت تاریک محتوای آن با خبر نبود که طی بازجویی ها کوزیکوف راز آن سوپ و دستور پخت آن را فاش میکند و میگوید : من اون رو  به قتل رساندم چون میخواستم با شش هایش سوپ درست کنم.

سوپ ایلشات

کدخبر: 993386 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟