تصادف هولناک اتوبوس دانش آموزان یزدی با کامیون + وضعیت مصدومان و جزییات

به گزارش رکنا، سید حسین طباطبایی با اشاره به وقوع حادثه در شهرستان اردکان گفت: در حادثه نخست، تصادف بین اتوبوس و تریلر در محور یزد – طبس رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه این حادثه در 25 کیلومتری رباط پشت بادام اتفاق افتاده است، افزود: در این حادثه اتوبوس که حامل دانش‌آموزان یزدی بوده و به سمت مشهد مقدس حرکت می‌کرده، با کامیون تصادف کرده و پس از اعلام گزارش، دو کد آمبولانس به محل اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد خاطرنشان کرد: به دنبال رخداد این حادثه، یک خودرو کامیون ایسوزو نیز واژگون شده _ راننده ایسوزو آقای 43 ساله، توسط آمبولانس اورژانس در حال انتقال به بیمارستان شهید رهنمون یزد است.

طباطبایی با اشاره به اینکه این حادثه در مجموع 10 مصدوم داشت، گفت: 2 مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل شدند و 8 مصدوم به صورت سرپایی در محل توسط عوامل اورژانس مورد درمان قرار گرفتند.

وی حادثه دیدگان این تصادف را شامل 3 دانش‌آموز، 1 معلم، دو راننده اتوبوس، دو راننده ایسوزو، یک راننده و یک سرنشین تریلر اعلام کرد و افزود: امیر عباس فرقانی 18 ساله به دلیل تروما به سینه از بین دانش‌آموزان و بهروز خسروانی  43 ساله به دلیل تروما به سر و گردن به بیمارستان منتقل شدند.

کدخبر: 993364 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟