شبیخون پلیس ایرانشهر به 12 سارق مسلح و یک آدم ربا + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ مهدی رشنودی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف رضایتمندی شهروندان، ماموران انتظامی طی هفته گذشته، با رصد و اشراف اطلاعاتی در چند عملیات نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان متواری اقدام کردند.

وی در ادامه افزود: طی شناسایی و رصد اطلاعاتی تعداد 12 سارق مسلح و عادی سابقه دار دستگیر که در برابر ادله و مستندات تاکنون به 52 فقره انواع سرقت در نقاط مختلف شهرستان اعتراف که تحقیقات در خصوص کشف سرقت های احتمالی همچنان ادامه دارد.

سرهنگ "رشنودی" با اشاره به دستگیری 5 نفر معتاد متجاهر افزود: مامورین مبارزه با مواد مخدر شهرستان در اجرای این طرح موفق شدند 15 کیلو مواد مخدر از نوع حشیش را کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در همین راستا 17 دستگاه خودرو موتورسیکلت پلاک مخدوش و فاقد پلاک توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در ادامه این طرح در اجرای برخورد با جرائم خشن در سطح شهرستان افزود : مامورین پلیس شهرستان ایرانشهر  15 نفر از عاملان شرارات و تیراندازی به سمت شهروندان و یک نفر آدم ربا را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

سرهنگ "رشنودی" در خاتمه با بیان اینکه 4 قبضه سلاح غیر مجاز در این طرح کشف و ضبط گردید افزود: اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی همچنان با قدرت در سطح شهرستان ادامه دارد و پلیس به افرادی که امنیت اجتماعی شهروندان را خراب میکند برابر قانون برخورد قاطع خواهد کرد.

کدخبر: 993324 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟