خودکشی تلخ جوان تهرانی متروی تربیت مدرس
تبلیغات

به گزارش رکنا، یک مرد 23 ساله، با پرتاب کردن خود به زیر قطار در ایستگاه متروی تربیت مدرس، اقدام به خودکشی کرد. متاسفانه طی این اقدام، این جوان جان خود را از دست داد.

تحقیقات درباره دلایل خودکشی این فرد در حال بررسی است.
 
پایان خبر / رکنا / کدخبر 986560
  • روز زیبای بهاری در پارک ملی کاسکید شمالی آمریکا + فیلم

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات