مرد خطرناک شرق تهران شب عید زندانی شد

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد قاسم طرهانی"  در تشریح این خبر بیان داشت: در اسفند ماه سال جاری  در پی مراجعه و شکایت فردی در خصوص سرقت مقدار زیادی پول و تلفن همراه در محدوده "خاورشهر"، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری 177 این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:  با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی، سرانجام روز گذشته هویت و  مخفیگاه متهم  در محدوده "خاورشهر" شناسایی و پس از انجام هماهنگی های لازم با مراجع قضائی تیم های عملیات کلانتری خاورشهر به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی در ادامه  بیان داشت:  با حضور ماموران  ، متهم در مخفیگاهش  طی یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از  مخفیگاه وی یک قبضه سلاح کمری (کلت) کشف و متهم به همراه سلاح کشف شده به کلانتری انتقال یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در تحقیقات انجام شده متهم 36 ساله که دارای سابقه سرقت می باشد علیرغم انکار های اولیه در مواجه با دلایل و مستندات پلیس به 10 فقره سرقت به عنف معترف که در این خصوص 8 شاکی شناسایی و به کلانتری دعوت شده اند، متهم نیز جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شد.

سرهنگ طرهانی از شهروندان درخواست کرد: به منظور تامین امنیت جانی و مالی خود از نگهداری و حمل پول نقد و یا اموال با ارزش به همراه خود، خود داری نموده و در صورت مجبور بودن به حمل و نگهداری پول نقد یا اموال با ارزش، آنهارا در معرض دید دیگران نگذاشته و یا توجه اطرافیان را جلب نکنید.

کدخبر: 981837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟